Ubudne gæster
Ubudne gæster
Hej jeg har haft ubudne gæster i Kenais ting :?
Hele den nederste skuffe, og bag bag skuffen, flyder der med mussebæ, så alting er smidt ud (heldigvis var der kun køkkenruller der i) Men hvordan renser jeg det fri for eventuele sygdom ? skuffen er lavet af en form af papir så kan ikke rigtig bruge vand :?
(PS har ingen fælder der virker, mussene er squ for kloge)
Hjælp ?
Hele den nederste skuffe, og bag bag skuffen, flyder der med mussebæ, så alting er smidt ud (heldigvis var der kun køkkenruller der i) Men hvordan renser jeg det fri for eventuele sygdom ? skuffen er lavet af en form af papir så kan ikke rigtig bruge vand :?
(PS har ingen fælder der virker, mussene er squ for kloge)
Hjælp ?
vask i rodalon og hæld over med kogt vand så burde alt evt. smitte være væk
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
ah ja ok
Pia B
Ej det er uheldigt! Jeg har også selv prøvet det med en pose foder, hvor musen kom ind i bilen og spiste af foderet.
Jeg har ingen ide, hvad du kan gøre ved skuffen. Man må vel kunne få et eller andet rengørings middel som ikke ødelægger skuffen. :?
Jeg har ingen ide, hvad du kan gøre ved skuffen. Man må vel kunne få et eller andet rengørings middel som ikke ødelægger skuffen. :?
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
altså man kan blande rodalon op proppe i en sprayflaske (eller købe det færdigt på spray - det er bare knæk dyrt)
det fjerner i hvert fald det værste
det fjerner i hvert fald det værste
Pia B
google er din ven
Pia B
det kan i hvert fald købes i super best Netto har nogle gange
Pia B
Ellers kan man vel købe det over nettet?
Jeg ville dog ikke være særlig bange mht. sygdomme. Der er rigtig mange der har kaniner udendørs, hvor mus kommer og spiser af kaninernes foder enten fra sækken eller fra skålene, uden problemer.
Men det kunne selvfølgelig være en god idé at få musen fanget når den er i dit hjem.
Jeg ville dog ikke være særlig bange mht. sygdomme. Der er rigtig mange der har kaniner udendørs, hvor mus kommer og spiser af kaninernes foder enten fra sækken eller fra skålene, uden problemer.
Men det kunne selvfølgelig være en god idé at få musen fanget når den er i dit hjem.
Haha vi har op til 50 mus, de er overalt (vores kat hjælper ikke xD) men min far har købt 2 fælder idag.Simse skrev:Ellers kan man vel købe det over nettet?
At købe over nettet er dsv ikke en mulighed.