mosegaardmortensen89 skrev:Jeg synes det er lidt forskellige hvor kræsne mine er. Jeg synes som unger er de ofte mere altædende, men lige pludselig så vil de ikke spise det jeg giver dem. Så det lyder til de er blevet voksne og voldsom kræsne
Det kan egentligt godt være der er noget i snakken om at de er blevet voksne.
burrus skrev:robo'er hører generelt ikke de mest madglade - sådan ud fra de erfaringer jeg har gjort mig
Det er som om, at hvis de har nok i deres foder så gider de ikke alt det guf Det er jo så både godt og skidt
"guf" som agurk er så heller ikke "guf" i min verden. Agurk og salat indeholder enorme mængder vand - og det kan et dyr som robo'en ikke bruge til voldsomt meget, da de fra naturens side ikke har verdens største vand indtag.
Ja okay, det er måske forkert af mig at sætte agurk i guf-kategorien :lol: Jeg gør det kun fordi de aldrig havde prøvet det før jeg gav dem det, og de første gange var det totalt hit, men efter det vil de ikke engang i nærheden af det
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
og det gør mig lidt usikker med hensyn til kommende udstillinger
HamsterPigen skrev:Maria1997 skrev:
Jeg har også en MEGET kræsen hamster. Det eneste der virker af hunde eller kattetørfoder, er disse hundekiks:
http://www.lux-shoppen.dk/hundekiks-p-2 ... SnAqaLEJBw
Ellers er der jo havregryn, tørrede bananer (meget sukker), tørrede æbler (også meget sukker), havregrød (baseret på vand), kogt pasta/spaghetti og ærter.
Jeg har købt sådan kiks i min land og fritid! Kenai elsker dem!
(PS skal pasta'en være kogt? )
Jeg har også sådanne hundekiks.. Lige nu er de ikke interesseret i dem, men jeg gemmer dem og får de ikke interesse i dem igen, kan jeg altid forære dem til Charlie, min faster og onkels hund xD
Men af de andre ting som Maria nævner, der er der ikke meget andet interesse end i æblerne -.-
Ud fra alt dette kan jeg konkludere at jeg har normale Robo'er og bare må leve med at de har det ganske fint med deres foder og kun vil have snacks i sjældne tilfælde
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)