Onsdag aften så det sådan ud:

Det er Lullu og Gandalf der hygger sig og i aften er Lullu ikke i brunst, så hun skulle også gerne vente sig et par små guldklumper
Lullu (som egentlig hedder Malthes Louisiana) er min skønne langhårede rust pige. Lullu er en meget nysgerrig og snakkesalig pige. Hun er altid vild efter at komme med mig på tur ud at hilse på andre mennesker og så er hun en ren udbryderdronning, som er en mester i at komme ud af faunabokse. Lullu var en helt fantastisk mor til sidst første kuld og dette bliver så hendes sidste inden hun går på en velfortjent pension. Lullu har fået ærespræmie i standard.
Lindes Gandalf er mit opdræts stolthed. Han er efter mine egne Sølvregn og Fredrik og blev kåret til Champion ved udstillingen i Herning den 2.2.13. Gandalf har tidligere været lånt ud til et kuld med Togo hos Hamsterhusets opdræt og fik sammen med hende seks skønne unger. Gandalf er langhåret rødøjet sølvgrå og har en helt fantastisk lang og tyk pels. Gandalf er min lille kælepotte! Han elsker at komme ud og kan virkelig larme for at tiltrække min opmærksomhed. Når han er træt så elsker han at ligge og sove hos mig.
De to er først og fremmest sat sammen for at forene deres fantastiske temperament. Samtidig kan det give en indikation af om Gandalf mon bærer Dark Grey. For jeg ved at Lullu bærer genet, så måske kommer der også sådan en skøn lille unge
Der forventes unger i følgende farver:
Sort, Rust, Chokolade, Gylden og Sølvgrå