Mor rykket ungerne i løbet af natten
Mor rykket ungerne i løbet af natten
Mor hamster har skubbet et plastik kapsel ud på siden af burdet og rykket alle ungerne ud i køkkenet ind under varme rørene i køkkenet i nat vi kan ikke selv komme der ind under...har lavet frisk bur og lavet ekstre hule og sat buret ud til køkkenet.. Så må vi venter omkring 7 dage før de begynder at kravle ud.....andet man kan gøre end at vente???
Re: Mor rykket ungerne i løbet af natten
Undskyld, vis jeg ikke forstår dig helt
Men er det din mor-hamster der har flygtet sammen med ungerne ud i køkkenet. Oven på et varmerør ?
Så vil jeg råde dig til at sørge for at hamsteren ikke kan flygte fra rummet. Og at det ikke er alt for varm på rørene.
Du må bare side og vente på at moren beslutter sig for at flytter dem tilbage i buret, stil det på gulvet med mad/vand i og vent. Bare ingen ting til at bygge rede med, da hun ellers kan tage det med under rørene, og gøre det endnu bedre for hende.
Men er det din mor-hamster der har flygtet sammen med ungerne ud i køkkenet. Oven på et varmerør ?
Så vil jeg råde dig til at sørge for at hamsteren ikke kan flygte fra rummet. Og at det ikke er alt for varm på rørene.
Du må bare side og vente på at moren beslutter sig for at flytter dem tilbage i buret, stil det på gulvet med mad/vand i og vent. Bare ingen ting til at bygge rede med, da hun ellers kan tage det med under rørene, og gøre det endnu bedre for hende.
Ja det er næsten rigtig forstået der hvor røret går ind i skabet. der et lille hul der ved.så den kan komme ind langt panelet langs køkkenskufferne men nede under ved gulvet
Jeg vil nok gøre ligesom hamsterpigen og det du har gjort men rørene må virkelig ikke blive ALT for varme. Er hamster moren tam? Altså på den måde så du kan prøve at lokke hende ud med noget og se om hun vil tage ugerne med ud
Calobe's hamsteropdræt
Det er sjælden radiatoren er tændt i køkkenet på ret meget ikke så tam igen
Okay godt. Så må du lige vente de par dage
Calobe's hamsteropdræt
Ungerne er nu 4 dage gamle hvor mange dage går det før jeg kan regne med at titter frem
Jeg mener det er 10-12 dage altså når de for øjne og inden den tid burde moren komme ud for at få mad
Calobe's hamsteropdræt
Jeg regner med at se hende i aften når hun skal hente mad så hende i nat en gang efter hun havde flyttet dem
Ja ved du hvor mange unger der er? Hvad art er det? Er der stamtavle på?
Calobe's hamsteropdræt
Talte til 12 og det er guldhamster uden stemtavle
Oplevet flerer gange hun henter noget og fylder kinderne helt op og løber ind under skabet ved radiatoren og ind under listen
Der er ikke andet end at vente, hvad bur har hun ?
Alm plastik