Grundfoder
Re: Grundfoder
Hold da op, det var godt nok meget!
Dejligt at vi kan bruge Altromin Det bliver det første vi prøver med. Så må vi se om vi skal kombinere det med noget andet, eller det går med det alene.
Dejligt at vi kan bruge Altromin Det bliver det første vi prøver med. Så må vi se om vi skal kombinere det med noget andet, eller det går med det alene.
Jeg bruger Hamster Crispy eller Multi Fit til de fleste af mine hamstere. De får lov til at sortere i det.
Det er kun dem der har tendens til at blive lidt for tykke, som får Hamster Complete. Det er dyrere i kg-pris ja, men til gengæld så skal man ikke smide noget mad ud og så vinder man jo en del penge ind igen. Jeg er i al fald glad for at bruge dette produkt. Har overvejet Altromin, men synes det er så stort og voldsomt
Det er kun dem der har tendens til at blive lidt for tykke, som får Hamster Complete. Det er dyrere i kg-pris ja, men til gengæld så skal man ikke smide noget mad ud og så vinder man jo en del penge ind igen. Jeg er i al fald glad for at bruge dette produkt. Har overvejet Altromin, men synes det er så stort og voldsomt
-
Hans far kan i hvertfald have minimum 3 i kinderne. Så det burde kunne lade sig gøre
Jeg tror det mest populære blandingsfoder er Mr. J og skulle vist også være det bedste på markedet af blandingsfoder.
Tror hamstercomplete er det bedste fuldfoder, men hvis man supplere med andre ting så er altromin også godt
Jeg tror det mest populære blandingsfoder er Mr. J og skulle vist også være det bedste på markedet af blandingsfoder.
Tror hamstercomplete er det bedste fuldfoder, men hvis man supplere med andre ting så er altromin også godt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det er godt nok lidt af en jungle, men sådan er det jo med mange dyre racer's foder...
Der er plusser og minusser ved de fleste slags foder kan jeg se, men det gælder jo nok om at finde det, der passer til ens egen hamster.
Det lyder ikke til, at overvægt er så stort et problem for hamstere som f.eks. kaniner, så man kan godt lade sin hamster have foder stående hele tiden, eller hvad?
Der er plusser og minusser ved de fleste slags foder kan jeg se, men det gælder jo nok om at finde det, der passer til ens egen hamster.
Det lyder ikke til, at overvægt er så stort et problem for hamstere som f.eks. kaniner, så man kan godt lade sin hamster have foder stående hele tiden, eller hvad?
Ja, men vis den tømmer skålen, så tager den det for det meste hen i reden eller "madlagert" og gemmer til seneriben75 skrev:Det er godt nok lidt af en jungle, men sådan er det jo med mange dyre racer's foder...
fylder du på vær gang, risikere du at den spiser det bedste, selvom den samler alt sammen
PT for min Hamster Crispy, katte tørfoder og lidt tørrede melorme, jordnøder i skal og lidt frugt og grønt.
Fra mig og Zoo
-
Jeg oplever ikke overvægt som et stort problemer hos hamstere.
Mine har altid tilgang til foder. Hvis de bliver for overvægtige så får de kun altromin og ikke blandingsfoder. Men det har jeg kun en han der har måtte prøve. De andre har der aldrig været problemer med
Mine har altid tilgang til foder. Hvis de bliver for overvægtige så får de kun altromin og ikke blandingsfoder. Men det har jeg kun en han der har måtte prøve. De andre har der aldrig været problemer med
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hvor er det egentligt rart at læse at der er så mange måder at fodre på...
Hvis man fodrer med Altromin, skal den så have en eller anden form for energitilskud for ikke at blive undervægtig?
Er det nok med solsikkekerner, nødder eller lignende, eller skal det være en form for blandingsfoder?
Hvis man fodrer med Altromin, skal den så have en eller anden form for energitilskud for ikke at blive undervægtig?
Er det nok med solsikkekerner, nødder eller lignende, eller skal det være en form for blandingsfoder?
Så vidt jeg ved skulle altromin indeholde alt hvad en hamster skal bruge, og ellers vil jeg sige at et blandings foder er beder en bare lidt solsikke kerner og lidt andet godt.
Fra mig og Zoo
Altromin har alt det nødvendige, men et blandings-foder ved siden af gør at det ikke bliver "kedeligt" med de store blokkeiben75 skrev:Hvor er det egentligt rart at læse at der er så mange måder at fodre på...
Så bliver det nok Altromin med lidt Mulitfit ved siden af det eneste jeg så er betænksom over er at poserne så skal være åbne i lang tid, da vi kun har en hamster, men vi må jo putte foderet over i nogle bøtter med låg.
Håber han/hun bliver tilfreds med det vi har valgt.
Hvor vil du købe Altromin henne?iben75 skrev:Så bliver det nok Altromin med lidt Mulitfit ved siden af det eneste jeg så er betænksom over er at poserne så skal være åbne i lang tid, da vi kun har en hamster, men vi må jo putte foderet over i nogle bøtter med låg.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Det kan sagtens holde sig frisktiben75 skrev:Regner med at købe Altromin ved Lux-shoppen til 25,- for 1 kg
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria