Spørgsmålet er vist også om projektet overhovedet er reelt, eller bare for at markedsføre sig.
Nyhederne på siden er over 3 år gamle og dækker faktisk kun den ene uge hvor projektet skulle være blevet startet. Og det undrer mig også at der slet ikke er nævnt hvor stort reservatet er, hvilket burde være en af de vigtigste informationer.
Nu har jeg skrevet til dem og hørt om der er flere nyheder fra projektet.
Tysk hamster projekt i syrien
Re: Tysk hamster projekt i syrien
Ja det er underligt, men idéen er god.
Spændende om der kommer svar.
Fra mig og Zoo
enigPiaH skrev:Ja det er underligt, men idéen er god.
Har du fået et svarkwo skrev:Spørgsmålet er vist også om projektet overhovedet er reelt, eller bare for at markedsføre sig.
Nyhederne på siden er over 3 år gamle og dækker faktisk kun den ene uge hvor projektet skulle være blevet startet. Og det undrer mig også at der slet ikke er nævnt hvor stort reservatet er, hvilket burde være en af de vigtigste informationer.
Fra mig og Zoo
Niks. Hvilket jo også tyder på at det var fake, bare for at markedsføre firmaet.PiaH skrev:Har du fået et svarkwo skrev:Spørgsmålet er vist også om projektet overhovedet er reelt, eller bare for at markedsføre sig.
Kenneth Worm
Tak, og sikke noget øv for guld hamsteren i syrien.
Til gengæld er Rodipet det eneste sted jeg har fundet med ordenlige ting til guld hamsteren.
Til gengæld er Rodipet det eneste sted jeg har fundet med ordenlige ting til guld hamsteren.
Fra mig og Zoo