Lidt hjælp
Re: Lidt hjælp
Jeg har lavet de del opsatser til mine guldhamster og har aldrig været ude for at de har tisset på den. Jeg købte en ubehandlet hylde kan desværre ikke huske hvilken træ og af denne var der til flere opsats så brugte jeg en rundstok ( tror jeg det hedder, en lang rund pind man kan købe) som ben. Der ud over købte jeg kokosnødder skar enden af og satten enden fast på toppen som en lille madskål og brugte resten af kososnødder som hule der blev sat fast under opsatsen. Dem har de haft meget glæde af
Det lyder intresant, har du billeder af detMisty skrev:Jeg har lavet de del opsatser til mine guldhamster og har aldrig været ude for at de har tisset på den. Jeg købte en ubehandlet hylde kan desværre ikke huske hvilken træ og af denne var der til flere opsats så brugte jeg en rundstok ( tror jeg det hedder, en lang rund pind man kan købe) som ben. Der ud over købte jeg kokosnødder skar enden af og satten enden fast på toppen som en lille madskål og brugte resten af kososnødder som hule der blev sat fast under opsatsen. Dem har de haft meget glæde af
Fra mig og Zoo
Har laver nogle i forskellige størrelser alt efter hvor plads der var tilbage i burene
- Vedhæftede filer
-
- IMG_3197 (200x150).jpg (46.13 KiB) Vist 4197 gange
Man kan jo så sætte en stige påMisty skrev:Har laver nogle i forskellige størrelser alt efter hvor plads der var tilbage i burene
Tak, det ser smart udMisty skrev:Man kan jo så sætte en stige påMisty skrev:Har laver nogle i forskellige størrelser alt efter hvor plads der var tilbage i burene
Fra mig og Zoo