Ja jeg ved ikke lige hvorfor den popper op, men den gør sådan med jævne mellemrum (en gang om ugen-ish)
Samtidig oplever jeg efterhånden også oftere og oftere at jeg må enten vente temmelig længe, på at jeg kommer ind på f.eks. "nye indlæg", eller at jeg må trykke to-tre gange før jeg overhovedet kommer videre... den står ganske enkelt bare og tænker og har enkelte gange endt i at firefox laver en "time out" til sidst, hvis ikke jeg genindlæser inden...
jeg skal ikke lige kloge i, hvad det skyldes, tænkte at nogen måske gør oplever det kun herinde, så jeg tror ikke det er lokalt problem
Cachelagringsproblemer?
Cachelagringsproblemer?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Re: Cachelagringsproblemer?
i samme omgang "glemmer" forummet også at jeg har krydset af i "log mig automatisk ind" med jævne mellemrum - to gange i dag indtil videre. og det ligegyldigt om jeg bruger firefox eller safari.
Ved ikke om tingene hænger sammen med det Cloudflare, men det er i hvert fald startet samtidig...
Ved ikke om tingene hænger sammen med det Cloudflare, men det er i hvert fald startet samtidig...
Pia B
Jeg oplever også at den skriver det dom du viser på billedet og at man trykke et par gange før den reagere
Calobe's hamsteropdræt
Kan ikke hjælpe, men jeg kan sige at jeg ikke har oplevet det, har oplevet at det er langsomer i explore end i chrome
Den glemmer også at jeg vil logges automatisk ind
Bestyrelsen er opmærksom på problemet og jeg ved at Jonas arbejder under højtryk på at få forum gjort mere stabilt end det er nu.
Hvis i oplever at forum er nede, vil vi meget gerne at I giver os besked om tidspunktet (bare når forum er kommet op igen)
Hvis i oplever at forum er nede, vil vi meget gerne at I giver os besked om tidspunktet (bare når forum er kommet op igen)