Lindes Vinter B-kuld
Re: Lindes Vinter B-kuld
Diva vejer nu 52 gram og de to små går stadig og hygger sig med hinanden. Midt i næste uge vil de komme over i barselsburet at gå og fra lørdag aften og frem er der så mulighed for at der kan komme unger
Nårh det ser virkelig også ud til at de har det godt sammen
Calobe's hamsteropdræt
Hvor er hun dejlig stor og smækker!
-
Diva og Junior flyttede sammen i barselsburet for et par dage siden. I dag er det 18 dage siden jeg satte sammen, så fra i aften kan der komme unger
Diva vejer nu 60 gram og begynder at være lidt besværet af sin mave. Endda så besværet at hun opgiver at protestere over at jeg vil tage billeder af hende:
Skønne, skønne Diva der denne gang bærer sin drægtighed rigtigt flot og virker helt afklaret med situationen. Så nu er det bare at vente
Diva vejer nu 60 gram og begynder at være lidt besværet af sin mave. Endda så besværet at hun opgiver at protestere over at jeg vil tage billeder af hende:
Skønne, skønne Diva der denne gang bærer sin drægtighed rigtigt flot og virker helt afklaret med situationen. Så nu er det bare at vente
-
uhhhh hvor er hun skøn og sikke en lækker mave. glæder mig til at se bebserne
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Ja der er dejligt meget at holde af i disse dagemosegaardmortensen89 skrev:Hvor er hun stor
-
Hun er bare SÅ smuk!
Status på kuldet:
4 døde unger og 1 levende... Og den levende var MEGET kold... Har forsøgt at få Diva til at lægge sig hos den, så må dagen i morgen vise om det er lykkedes eller den heller ikke klarer det...
4 døde unger og 1 levende... Og den levende var MEGET kold... Har forsøgt at få Diva til at lægge sig hos den, så må dagen i morgen vise om det er lykkedes eller den heller ikke klarer det...
Tillykke med kuldet! Men meget dårligt at de 4 er døde og den sidste var kold håber virkelig at den sidste overlever..
Calobe's hamsteropdræt