Ja, jeg er oså ikke kendt med alle de agouti farver, det er den 2. hamster som har den 'rusten' nuance af farver. Jeg ved godt at han ikke er Rust self. fordi han har kind tegninger og halv måner, men der er noget at et rusten farve over ham. Af denne samme familie, har jeg lige mistet den sidste, og det er gennem hende og hendes søster som er også gået borte, som bringer rust inde i billeder. Men hvis der er nogen derude som sidder inde med en lille chocko dreng el. pige som søger nyt hjem, ja, jeg er lutter øre.! Jeg vil SÅ GERNE
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
kunne fremavle chokolade, og har forsøgt at reservere et hos en af vores opdrættere, men desværre faldt salget borte.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
OG tilmed jeg er sikker på at jeg har et helt kuld af det gode gamle agouti familie, men det er meget interessant at prøve på at rede trådene ude, man kan kun blive klogere, man kan aldrig have alle svare, og jeg må indrømme at jeg er ikke er så skarpe på skole bænk mere, så hvis der er nogen som vil godt svare på tråden, være sød og gøre det klart of tydelig så jeg kan følge med!!
![Krydsede fingre :crossed:](./images/smilies/fingers-crossed.png)
!
sandi : all good things comes to those who wait....