Lady Josefine
Lady Josefine
Så kom endelig den dag Sofie og jeg har ventet på: Hamsterhusets Lady Josefine er flyttet hjem til os. Det er gået så godt og hun virker tilpas i det nye bur. Hun spiser og løber i hjul og kommer frem og lytter når vi snakker Hun er så smuk og dejlig og Sofie har næsten siddet klinet til buret siden vi kom hjem med hende. Hun er meget glad for hende
-
Re: Lady Josefine
Årh.. Hvor skønt at se hende i hendes bur
Jeg kan lige se for mig Sofie stå og kigge ind i hendes bur
Hvor er det skønt hun nu er hjemme ved jer i sit nye hjem
Jeg kan lige se for mig Sofie stå og kigge ind i hendes bur
Hvor er det skønt hun nu er hjemme ved jer i sit nye hjem
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Sofie bliver ved med at sige: Hvor er det mærkeligt at hun er her. Jeg er så glad. Hvornår skal vi gå op og snakke med hende igen? Det er virkelig dejligt at hun er her og vi vil gøre alt hvad vi kan for at hun skal få et godt hamsterliv
Vi skal nok komme bed flere billeder når hun falder lidt mere til, og vi tør lidt mere.
Vi skal nok komme bed flere billeder når hun falder lidt mere til, og vi tør lidt mere.
-
Hvor er det hyggeligt at hun er så glad for hende Jeg er så glad for hun er hos jer. Jeg er helt sikker på hun får et godt liv hos jer
Glæder mig til flere billeder
Glæder mig til flere billeder
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Så fik i hende endelig hjem! Tillykke!
Tak vi (især Sofie) er ovenud lykkeligeLuna skrev:Så fik i hende endelig hjem! Tillykke!
Tillykke hun er godt nok fin kan godt forstå i har glædet jer!
Calobe's hamsteropdræt
Tillykke med den fine pige
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Her skulle så have været et billede af Lady der sidder med hovedet på skrå og lytter til Nik & Jay
Det fik vi så ikke et billede af, men i får lige et par andre billeder fra i aften
Det fik vi så ikke et billede af, men i får lige et par andre billeder fra i aften
-
Ej, hvor sødt hun har siddet med hovedet på skrå og hørt Nik og Jay
Hvor er hun blevet stor Hun ser ud til at have det godt
Hvor er hun blevet stor Hun ser ud til at have det godt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Jeg synes også at jeg kan se at hun er vokset. Må lige prøve at veje hende en dag
Vi havde en rigtig hyggelig aften med hende, selvom hun er lidt sprælsk, så tager vi det med et smil.
Det er bare så dejligt at have en hamster man ikke skal være bange for. Hun er bare skøn
Vi havde en rigtig hyggelig aften med hende, selvom hun er lidt sprælsk, så tager vi det med et smil.
Det er bare så dejligt at have en hamster man ikke skal være bange for. Hun er bare skøn
-
Jeg er glad for i er så glade for hende Hun har fået et rigtig godt hjem hos jeriben75 skrev:Jeg synes også at jeg kan se at hun er vokset. Må lige prøve at veje hende en dag
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk