Lindes G-kuld

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Maria1997

Re: Lindes G-kuld

Indlæg af Maria1997 » 19. maj 2013 19:55

Jeg er hel vild med alle ungerne :D
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

chlin

Indlæg af chlin » 25. maj 2013 13:12

Så er det tiden til at sige "farvel" til dette kuld.
Torsdag sagde jeg farvel til Janus, som fik lov til at flytte lidt før tid. Han er nu kommet til Ida og har det rigtigt godt. Her skal han nu nyde tilværelsen som en højt ønsket og elsket kælehamster
Billede

Vera kom afsted hjem til Anni torsdag aften. Her nyder hun nu tilværelsen sammen med sin gode veninde som vil forkæle hende og holder utroligt højt af hende. Så Veras pensionisttilværelse er sikret :D

De tre sidste fik en enkelt nat sammen bare de tre, så specielt Galathea ikke skulle syntes det var for hård en overgang. I aftes rykkede hun så over i skabsburet (beklager det slørede billede men damen havde travlt med at undersøge sit nye bur...):
Billede

De to sidste, Sunny og Taurus, skal også over i skabsburet. Men lige nu er deres bur optaget af Aron, som er kommet hjem til videreformidling. Så indtil de kan flytte derover får de lov til at blive i deres kendte barselsbur. Jeg håber, at de to drenge kan finde ud af at bo sammen den næste måneds tid, indtil der forhåbentlig viser sig mulighed for at få Taurus til Bornholm. Lige nu hygger de sig i al fald:
Billede

Farvel i kære små og velkommen til jeres nye tilværelse, hvor i skal stå på egne ben
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 25. maj 2013 13:34

Årh.. Hvor er de kære alle sammen :D

Jeg er sikkert på de får det godt i deres nye hjem :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

chlin

Indlæg af chlin » 2. jun 2013 23:57

Ja jeg har jo egentlig sagt farvel til dette kuld. Men siden der er sket en del siden, så vil jeg da lige opdatere:

Sunny er blevet til Stella og er i stedet en rust tortie umbrous pige. Hun er blevet endnu en UPS'er hos Maria og Lars
Galathea får tilføjet langhåret til sin genkode
Taurus skal i stedet blive hjemme og er omdøbt til Polux. Han er også langhåret gul umbrous
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Besvar