Hvad læser du for tiden.
Hvad læser du for tiden.
Ja jeg vil gerne starte min tråd her inde.
Jeg startede den en gang i tidernes morgen på et katteforum.
Vi skriver hvad vi læser i for tiden, og hvis man har lyst kan man skrive om læsestoffets handling.
Lige for tiden læser jeg:
I Pagt Med Djævlen af Douglas Preston - Lincoln Child
Jeg startede den en gang i tidernes morgen på et katteforum.
Vi skriver hvad vi læser i for tiden, og hvis man har lyst kan man skrive om læsestoffets handling.
Lige for tiden læser jeg:
I Pagt Med Djævlen af Douglas Preston - Lincoln Child
Fra mig og Zoo
Re: Hvad læser du for tiden.
Natskygger (1. bog i Nightshade serien) af Andrea Cremer
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
bind 1. i serien Soul Seekers - af Alyson nöel
en bog der er et forsøg vær
en bog der er et forsøg vær
Senest rettet af HamsterPigen 23. maj 2013 05:58, rettet i alt 1 gang.
Dan Brown - Angels and Demons.
Den engelske (originale) version af Engle og dæmoner på bog
Den engelske (originale) version af Engle og dæmoner på bog
Puha jeg har gang i 4 bøger på en gang xD
Kvinden Der Husker - Linda Lay Shuler
En genlæsning af en bog jeg læste for første gang da jeg var 10 - jeg har efterfølgerne liggende og vente på jeg er færdig med denne.
Gudernes Dans (Dronningen af Palmyra 1) - A.B. Daniel
En bog jeg fik anbefalet af min gode veninde Marie.
Udvalgte Breve og Afhandlinger Bind 2 - Nichiren Daishonin
I forbindelse med min buddhistiske tro ejer jeg begge bind af Nichiren Daishonins udvalgte breve og afhandlinger som jeg så læser lidt i når jeg føler jeg sidder fast i de andre bøger, eller når jeg føler jeg har brug for en form for opmuntring.
Beautiful Darkness - Kami Garcia og Margaret Stohl
Efterfølgeren til Beautiful Creatures - jeg er gået en hel del i stå med denne bog efter jeg så filmen lavet over 1'ern.. Hvornår lærer jeg at jeg ikke skal gøre det nummer xD .
Kvinden Der Husker - Linda Lay Shuler
En genlæsning af en bog jeg læste for første gang da jeg var 10 - jeg har efterfølgerne liggende og vente på jeg er færdig med denne.
Gudernes Dans (Dronningen af Palmyra 1) - A.B. Daniel
En bog jeg fik anbefalet af min gode veninde Marie.
Udvalgte Breve og Afhandlinger Bind 2 - Nichiren Daishonin
I forbindelse med min buddhistiske tro ejer jeg begge bind af Nichiren Daishonins udvalgte breve og afhandlinger som jeg så læser lidt i når jeg føler jeg sidder fast i de andre bøger, eller når jeg føler jeg har brug for en form for opmuntring.
Beautiful Darkness - Kami Garcia og Margaret Stohl
Efterfølgeren til Beautiful Creatures - jeg er gået en hel del i stå med denne bog efter jeg så filmen lavet over 1'ern.. Hvornår lærer jeg at jeg ikke skal gøre det nummer xD .
Fifty Shades - 3. bog
Jeg må indrømme, at jeg er inde i en periode hvor jeg læser pladerromaner...
Det er også fantastisk læsning xDchlin skrev:Jeg må indrømme, at jeg er inde i en periode hvor jeg læser pladerromaner...
Jeg har en hel samling liggende i Jylland Der var ikke plads i min reol her på Fyn xD
Uha - bøger! Man kan ikke leve uden, yes?
Jeg er også i gang med flere i øjeblikket;
Harry Potter and the Philosopher's Stone (engelsk kindle)
Disproving Christianity and other secular writings - David G. McAfee
Fifty Shades bog 2 (dansk) (Jeg er ikke imponeret)
Har du læst 1eren? Altså af fifty shades? Synes i hvert fald 1eren er bedre end bog 2ZenZen skrev:Uha - bøger! Man kan ikke leve uden, yes?
Jeps. Jeg lånte serien af min veninde. Hun synes de var gode, så jeg tænkte at jeg ville prøve.Luna skrev:Har du læst 1eren? Altså af fifty shades? Synes i hvert fald 1eren er bedre end bog 2ZenZen skrev:Uha - bøger! Man kan ikke leve uden, yes?
Jeg ved ikke... Det er lidt som om de er skrevet af en 16 årig - nu skal jeg ikke afsløre noget, men jeg har læst meget bedre - synes jeg. Der er så mange gentagelser og der virker ikke til at være nogen egentlig handling andet end -du ved-.
Jeg skulle virkelig tage mig sammen til at gå i gang med 2'eren. Men jeg hader at starte på en bog, og så ikke gøre den færdig. So here we go.
Tja jeg må sige at jeg læste dem på engelsk først og derefter tog og læste dem på dansk... Jeg er på ingen måde imponeret af den danske oversættelse. Det er noget juks...ZenZen skrev:Jeps. Jeg lånte serien af min veninde. Hun synes de var gode, så jeg tænkte at jeg ville prøve.Luna skrev:Har du læst 1eren? Altså af fifty shades? Synes i hvert fald 1eren er bedre end bog 2ZenZen skrev:Uha - bøger! Man kan ikke leve uden, yes?
Jeg ved ikke... Det er lidt som om de er skrevet af en 16 årig - nu skal jeg ikke afsløre noget, men jeg har læst meget bedre - synes jeg. Der er så mange gentagelser og der virker ikke til at være nogen egentlig handling andet end -du ved-.
Jeg skulle virkelig tage mig sammen til at gå i gang med 2'eren. Men jeg hader at starte på en bog, og så ikke gøre den færdig. So here we go.
jeg synes også at den bliver for meget i længden. specielt bog 3. den kan jeg ikke rigtig komme i gang med. jeg synes den er blevet lidt for langt ude. Tilgengæld glæder jeg mig til at se om filmen bliver god
Nej det at den er på dansk gør det ikke meget bedre.
Men jeg tvivler på at den er meget bedre på engelsk alligevel - den gentager bare sig selv SÅ tit...
Og -øh- de "forskellige" scenarier er sådan set det samme i mine øjne...
Men jeg tvivler på at den er meget bedre på engelsk alligevel - den gentager bare sig selv SÅ tit...
Og -øh- de "forskellige" scenarier er sådan set det samme i mine øjne...