NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
milla.b

Re: NL/NH

Indlæg af milla.b » 29. maj 2013 13:02

Det er jeg ked af at høre Iben.. :(

NH: At det formentlig snart bliver sommer.

NL: At jeg bliver ved med at være syg!
Calobe's hamsteropdræt

Luna

Indlæg af Luna » 29. maj 2013 20:17

iben75 skrev:NL: Havde det nogelunde ok i aftes efter gæsterne var taget hjem.

NH: Farvel til vores hund Buster :cry:
Øv, det er jeg ked af at høre :(
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

iben75

Indlæg af iben75 » 29. maj 2013 20:36

Tak for jeres venlige ord :)
Det er en underlig aften uden Buster, der gør af naboen, Buster at fodre, Buster at kramme godnat...
Men trods alt er jeg sikker på at jeg traf den rigtige beslutning, selvom det er hårdt :( Jeg vil ikke risikere at han bider nogen igen! Og for det andet, tror jeg at det var bedst for ham også, for han var blevet mere og mere stresset og vagtsom.

NH: Børn, der er kede af det :(

NL: Lady, der spiser grøntsager + kaninunger, der har åbnet øjnene :hearts2 + vores gamle kat hat det bedre efter et styrt ned fra taget...

chlin

Indlæg af chlin » 1. jun 2013 21:14

NL: min nye robodreng Jacob

NH: Jacob hed indtil for en halv time siden rakel op går sammen med sin søster lea
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Luna

Indlæg af Luna » 2. jun 2013 16:50

chlin skrev:NL: min nye robodreng Jacob

NH: Jacob hed indtil for en halv time siden rakel op går sammen med sin søster lea
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA det var så morsomt!!!
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

vonJul

Indlæg af vonJul » 2. jun 2013 17:21

Luna skrev:
chlin skrev:NL: min nye robodreng Jacob

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA det var så morsomt!!!
hehe .. Sådan går det jo nogle gange med de der små væsner xD Så skifter de "pludselig" køn :P

NL: Skal hente et nyt familiemedlem i morgen, så nu bliver vi 4 i lejligheden, selv om det ikke var helt planlagt...

NH: Får stress over mere radiograf-fysik -.- kan ikke se hvordan jeg skal kunne klare min eksamen når jeg ikke engang kan forstå basis

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 2. jun 2013 19:03

NL: Min nye pige som kom med hjem fra Christina (overhovedet ikke planlagt, men en super skøn gul ups'er)

NH: Skal finde et godt navn til hende som min mand også kan lide
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

vonJul

Indlæg af vonJul » 3. jun 2013 21:02

NL: Snehvide er kommet hjem :) Så nu ejer jeg også en guldhammi (uuuuuunderligt xD)

NH: Jeg bor i en for lille lejlighed, for jeg vil stadig gerne have en lille robo-dreng fra Jonas i fremtiden :lol:

iben75

Indlæg af iben75 » 3. jun 2013 21:18

NL: Vi har fundet årsagen til, at vores elinstallationer var begyndt at blinke :shock:
+ kaninunger, der bare bliver mere og mere nuttede
+ Lady og Sofie :hearts2

NH: Vi bliver nødt til at have hjælp til el problemet af min far, der elsker at fortælle andre, at de har gjort et eller andet forkert :x

burrus

Indlæg af burrus » 3. jun 2013 22:59

NL : jeg fandt mine sugetabletter til halsen! YES!!!

NH: Jeg fik taget en seriøs halsbetændelse med hjem fra skoven lørdag morgen, hvor det var tåget, diset, fugtigt og KOLDT! :( Jeg kan ikke sige noget, kan ikke gabe ret højt og har ondt, ondt, ondt! :( der er 14 dage til min bachelor eksamen og frygter for at det går i lungerne på mig - ligesom den slags PLEJER! :( at skulle være syg i min forberedelsesperiode til BA eksamen og måske også på eksamensdagen synes jeg helt ærligt ikke jeg har fortjent :( har gjort SÅ meget for at holde mig rask og kørende og nu dette :(
Jeg har to planer om at skulle ud at spise og havde GLÆDET mig til at komme ud at spise rask for første gang i år! spise god mad uden tandproblemer som sidst!

NH: Karma! :headbang: synes helt ærligt jeg betaler forud lige nu eller sådan noget...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 4. jun 2013 17:09

burrus skrev:NL : jeg fandt mine sugetabletter til halsen! YES!!!

NH: Jeg fik taget en seriøs halsbetændelse med hjem fra skoven lørdag morgen, hvor det var tåget, diset, fugtigt og KOLDT! :( Jeg kan ikke sige noget, kan ikke gabe ret højt og har ondt, ondt, ondt! :( der er 14 dage til min bachelor eksamen og frygter for at det går i lungerne på mig - ligesom den slags PLEJER! :( at skulle være syg i min forberedelsesperiode til BA eksamen og måske også på eksamensdagen synes jeg helt ærligt ikke jeg har fortjent :( har gjort SÅ meget for at holde mig rask og kørende og nu dette :(
Jeg har to planer om at skulle ud at spise og havde GLÆDET mig til at komme ud at spise rask for første gang i år! spise god mad uden tandproblemer som sidst!

NH: Karma! :headbang: synes helt ærligt jeg betaler forud lige nu eller sådan noget...
Jeg håber det går over Pia, så du bliver klar til din bachelor eksamen :kram:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maria1997

Indlæg af Maria1997 » 4. jun 2013 18:40

NL: Fik 10 i mundtlig dansk. Læseferie! :D Hannibal :love4:
NH: Intet
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 4. jun 2013 19:01

Maria1997 skrev:NL: Fik 10 i mundtlig dansk. Læseferie! :D Hannibal :love4:
NH: Intet
Stort tillykke Maria :klap:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

MiivxD

Indlæg af MiivxD » 4. jun 2013 19:08

NL: At jeg var til fys igår :) Og at jeg fik klippet negle på min dejlige D-Wayne :D

NH: Da jeg vågnede opdagede jeg at min kære Andrea er sluppet ud af skabsburet, og har derfor været ret bekymret for hende hele dagen, og har ikke fået lavet det jeg skulle :(

Maia

Indlæg af Maia » 4. jun 2013 19:17

NL: Kun 3 måneder og 3 uger til vi begynder at kigge efter (guld)hamster :D

NH: Aner ikke hvor i lejligheden h*n skal stå, da det sted vi overvejede er droppet fordi buret kommer for højt op. :(
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

Besvar