Hej alle sammen ! Der er sket det der overhovedet ikke må ske ! Min kære Andrea er natten til Tirsdag sluppet ud af sit bur .. Hun har på en eller anden måde fået åbnet plexiglasset, selvom der er gaffatape på .. Så vi har ledt med lys og lygte efter hende, men har ikke kunne finde hende ..
Vi har sat en rottefælde op i køkkenet i håb om at hun er derude ..
EFTERLYSNING
Re: EFTERLYSNING
Åh, det er jeg ked af at høre. De er desværre mestre i at slippe ud, de små.
Prøv at ligge en smule af hendes yndlingsgodbider/foder i hvert af jeres rum derhjemme og luk så døren til værelset. Så er det lidt nemmere at indskærpe mulighederne for hvilket rum hun befinder sig i
Man kan også tage en høj spand hvor man ligger hendes yndlingsmad i, hvorefter du bygger en trappe op til spanden, så hun ikke kan komme op igen, hvis hun falder i.
Jeg krydser fingre for at hun snart kommer hjem fra sit eventyr!
Prøv at ligge en smule af hendes yndlingsgodbider/foder i hvert af jeres rum derhjemme og luk så døren til værelset. Så er det lidt nemmere at indskærpe mulighederne for hvilket rum hun befinder sig i
Man kan også tage en høj spand hvor man ligger hendes yndlingsmad i, hvorefter du bygger en trappe op til spanden, så hun ikke kan komme op igen, hvis hun falder i.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
Vi har næsten lige været ude og købe en rottefælde og har sat den op i køkkenet, da vi mener at hun er derude .. Har lagt melorme rundt omkring i køkkenet Så håber jeg at hun snart kommer udThitte skrev:Åh, det er jeg ked af at høre. De er desværre mestre i at slippe ud, de små.
-
Jeg håber hun snart dukker op så hun er i sit bur igen og ikke render løs
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Andrea er fundet igen og hun har det fint Hun var dog meget tørstig
-
Pyha, det er sørme dejligt at høre, at I har fundet hende igen.