![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeg har dog et par spørgsmål til at dette
#1 Er der nogen der kan fortælle mig, hvilken størrelse hjul og løbe kugle der skal til alt efter, hvilken art man er.. Hvor stor skal hjulet være til et guldhamster, vinterhvid, robo'er og så fremdeles. Hvis en sådan liste allerede findes kan I så ikke linke til den, for synes ikke jeg har kunnet finde den..
#2 Nu kommer der et spørgsmål som helt sikkert allerede findes et svar på, men jeg blir så forvirret når jeg skal læse flere forskellige steder og ikke har noget at holde det op imod.. Der findes SÅ mange forskellige typer bundlag og jeg kan ved gud ikke finde hoved og hale i det.. Så hvis der er en med god tid og lyst, kunne du så ikke skrive lidt om de forskellige typer (ikke dem alle sammen, men måske de mest anvendelige)? Og så fortælle, hvad forskellen er og, hvad du fortrækker?
#3 Hvis man nu er så handy, at man selv kan bygge noget af "legetøjet" (huse, ekstra etage osv) er der noget træ man kan bygge i? Finér eller sådan? Og, hvilke slags grene kan man bruge (æblegrene el. lignende) ?
Synes jeg havde flere spørgsmål, men kan ikke komme på dem lige nu
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
På forhånd tak
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)