Alle mine hamstere

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
mosegaardmortensen89

Alle mine hamstere

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 18. jun 2013 14:19

Tilbage i november viste jeg billeder af alle mine hamstere, men nu har Nikoline været og tage billeder af dem alle så dem vil jeg gerne dele med jer :D Der er også kommet flere til siden og 2 har desværre måtte tage over regnbuebroen :(

Her er mine hamstere i rækkefølge efter deres alder:

Donau's Lunte:
Billede

Billede
Lunte er lige nu vores ældste hamster. Han er fra d. 17 november 2011. Han er farven Agouti. Han er en skøn dreng der elsker at være aktiv i hans bur. Han er super sød og har været meget sød overfor de hunner han har gået med gennem tiden og passet sine unger godt

Hamsterhusets Arwen
Billede

Billede
Arwen er en skøn pige fra vores eget opdræt. Hun er født d. 29 marts 2012 og er farven Safir. Jeg elsker den her pige. Hun elsker at klatre i tremmer og det er så sødt når hun kravler rundt om aftenen. Hun er sød og kærlig og en virklig skøn hamsterdame

Kwo's Perle
Billede

Billede
Perle er en sød og dejlig pige. Hun er født d. 15 maj 2012. Hun er så sød. Hun elsker at snige sig rundt i buret og lade som om vi ikke kan se hende, men hun Pearl Agouti og hun er tydelig at se i kontrasten til den lysebrune boxo farve

Lindes Togo:
Billede

Billede
Togo er vores første guldhamster. Hun er jordens dejligste pige og er så skøn at nusse med :D Hun er født 12 juni 2012. Hun er Langhåret Rust Umbrouse. Togo er en stor pige og ligger mellem 180-200 gr. Men hun er skøn og en hyggetrold. Hun sover meget, men når hun er oppe er det hyggeligt at se hvordan hun tøffer rundt i bueret

Lindes Tchad
Billede

Billede
Tchad er bror til Togo og min første ups hamster. Jeg forelskede mig fuldstændig i ham til Horsens marked sidste sommer. Han er skøn og dejlig. Desværre har han knækket hale så han bruges ikke i avl. Men jeg holder af alle mine hamstere også dem der ikke bruges i avl :D Han er Langhåret Rust Umbrouse og født 12 juni 2012. Tchad er en dejlig nysgerrig men elsker også at blive nusset

Lindes Snehvide
Billede

Billede
Snehvide er Langhåret rødøjet Sølvgrå. Men jeg skal have parret hende med en Rust han, fordi jeg har hende mistænkt for at være Rødøjet Brunøret Sølvgrå. Uanset hvad så er hun dejlig. Hun er aktiv og nysgerrig, med masser af personlighed. Hun kom desværre til forkert hjem da hun var unge, men nu er hun hos mig og jeg elsker min lille ups hamster nummer 2. Snehvide er født 31 august 2012

Kwo's Lotoshino (Kælenavn Johnjohn Yolo)
Billede

Billede
Johnjohn kom her hjem for et par dage siden, så jeg kender ham ikke så godt endnu. Han virker rigtig skøn og dejlig. Han er glad og nysgerrig og har ikke noget imod at blive snakket med. Han er agouti og super lækker. Jeg er helt vild med hans romernæse :D Johnjohn er født d. 9 november 2012

Lykkes Aragorn
Billede

Billede
Aragorn er en skøn dreng fuld af aktivitet. Han elsker at klatre i ting i buret og i tremmer. Han er en skøn lille mand. Han er født 13 december og er Gylden Umbrouse Satin. Han er super dejlig også har han nogle store øre så han ligner en der kan flyve. Ikke det bedste til udstilling, men det er nu charmerende på ham

Hamsterhusets Rosie
Billede

Billede
Rosie går med unger så det er kun det sidste billede der er taget af Nikoline. Hvor Rosie havde fået fyldt sine kindposer med majs som hun kan hygge sig med imens hendes unger dier ved hende :D Rosie er en skøn pige som er fra vores eget opdræt. Hun er glad for at være ude og snakke om elsker at blive nusset og snakket med. Vi holder rigtig meget af hende. Hun er langhåret creme og er født d. 26 december 2012

Hosannah's Leia
Billede

Billede
Leia er en super dejlig pearl agouti pige, som vi har hentet i Tyskland. Hun er så dejlig skøn. Hun elsker sit hjul og kan løbe meget hurtig i det. Jeg er helt vild med hendes mørke farve og er så glad for jeg kunne få hende hjem. Hun kan godt finde på at smage på folk, men hun slikker også, så det er lidt en mærkelig kombination. Jeg synes hun er super skøn. Hun er født d. 19 januar 2013

Kwo's Kanza
Billede

Billede
Kanza er sådan en dejlig aktiv dreng. Han elsker at løbe i hjul i buret og fare rundt i buret. Han har også travlt når han er i hænder og nogle gange kan han finde på at smide alt sin mad i vores hænder. Selvom han har travlt kan man mærke han er håndteret fra han var lille i forhold til andre roboer jeg har mødt er han mere rolig. Han er Argente og er født 20 april 2013. Han deler bur sammen med sin bror i et skabsbur på 100x58 cm

Kwo's Karuk
Billede

Billede
Karuk er en skøn dreng. Han er lige nu alfa han af ham og hans bror. Han startede med af være den mindste af dem, men nu vejer de lige meget. Det er ham der bestemmer hvor han vil løbe og være. Heldigvis lader Kanza bestemme uden at gøre oprør. Karuk er som sin bror aktiv i buret og kan også en gang imellem tømme sine kindposer når man snakker med ham. Han er Argente og er også født d. 20 april 2013. Jeg nyder at se ham og Kanza aktive i deres bur

Lindes Stella
Billede

Billede
Stella er en skøn Rust Tortie pige. Hun er født 26 april. Hun er også en ups'er, men det gør hende ikke mindre skøn. Hun ved hvad hun vil og er en bestemt dame der snakker hvis hun ikke er tilfreds. Det er lidt kært. Det er sjovt med hende for hun lignede en han og havde to gule pletter på sine hofter man ikke lige lagde mærke til, men det viste sig hun var en hun, og siden vi har fundet ud af det er hun blevet mere og mere gul. Hun har gule kinder og er gul langs siden. Hun er rigtig skøn og sød

Det var alle mine hamstere. Jeg elsker dem alle og kan ikke undvære nogen af dem :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maria1997

Re: Alle mine hamstere

Indlæg af Maria1997 » 18. jun 2013 16:29

ÅÅrhh de ser så søde ud alle sammen :D Især Perle med de kæmpe øjne! :lol:
Rigtig gode billeder Nikoline har taget
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 18. jun 2013 18:19

Tak Maria :D Perle er så kær med de der store sorte øjne :D
Jeg er heldig at Nikoline ville hjælpe med at tage billeder :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Lotte

Indlæg af Lotte » 18. jun 2013 18:23

Åh, hvor er de bare underskønne alle sammen. Og jeg kender godt de der ups-hamstere :mrgreen: De er slet ikke til at stå for.

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 18. jun 2013 18:26

Ja, ups hamstere er også skønne :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maia

Indlæg af Maia » 18. jun 2013 18:32

Skønne dyr :D
Er vild med Stella, men hun har også en af de farver jeg overvejer at anskaffe når vi skal have en hamster mere :) :oops:
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 18. jun 2013 18:40

Maia skrev:Skønne dyr :D
Er vild med Stella, men hun har også en af de farver jeg overvejer at anskaffe når vi skal have en hamster mere :) :oops:
Er det Stellas farve præcis eller gul eller rust du er vild med? :D
Det bliver så spændende hvad farve i skal have :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maia

Indlæg af Maia » 18. jun 2013 18:42

Det er rust, havde ikke lige set at hun er gul også :oops:
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 18. jun 2013 18:43

Hun er rust tortie, så hun er rust med gule pletter :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maia

Indlæg af Maia » 18. jun 2013 18:46

:thumb:

Luna

Indlæg af Luna » 18. jun 2013 22:27

Elsker dem alle sammen, hver og en <3
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

PiaH

Indlæg af PiaH » 18. jun 2013 22:42

Hvor er de fine alle sammen :D
Fra mig og Zoo

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 19. jun 2013 19:45

Tak alle sammen :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Freja

Indlæg af Freja » 21. jun 2013 12:43

Sikke nogle skønne hamstere, Maria. Tænk, at du også har roboer nu. De er godt nok nuttede.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 21. jun 2013 18:23

Tak Linea :D

Ja, det var Lars der synes at dem skulle vi have 2 af som kunne gå og hygge. De er noget mere aktive end andre arter, så det er hyggeligt at kigge på dem :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst