NL/NH
Re: NL/NH
NL: STUDENTERLIVET
Sluttede igår morges 3 års slid - og så endda med et 10-tal i huen!
NL2: Da jeg, som I nok ved, mistede Mikkel i mandags, besluttede jeg, at jeg ville adoptere et af Hannes skønne små pus, da hun jo desværre stopper sit opdræt. Så fredag d. 5. juli henter jeg en stor, lækker, langhåret blå pige hos hende !
NL2: Da jeg, som I nok ved, mistede Mikkel i mandags, besluttede jeg, at jeg ville adoptere et af Hannes skønne små pus, da hun jo desværre stopper sit opdræt. Så fredag d. 5. juli henter jeg en stor, lækker, langhåret blå pige hos hende !
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
NL: Mit 9.klasses afgangsbevis. Mine dejlige veninder og nu tidligere klasse. Min Blå bog (jeg troede, at der stod forfærdelige ting om mig). Alle hamsterfolkene i Dansk Hamster Forening, I er bare for skønne!
NH: Hannibal tissede på min pude og på gulvet Jeg mangler et år endnu i folkeskole (10. klasse) Min venindes ene hunrotte er død (dog stod det ellers til en aflivning, da den havde en mælkekirtelknude).
NH: Hannibal tissede på min pude og på gulvet Jeg mangler et år endnu i folkeskole (10. klasse) Min venindes ene hunrotte er død (dog stod det ellers til en aflivning, da den havde en mælkekirtelknude).
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Stort tillykke med begge deleThitte skrev:NL: STUDENTERLIVET
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Maria1997 skrev:NL: Mit 9.klasses afgangsbevis. Mine dejlige veninder og nu tidligere klasse. Min Blå bog (jeg troede, at der stod forfærdelige ting om mig). Alle hamsterfolkene i Dansk Hamster Forening, I er bare for skønne!
Skønt at du nu er færdig med 9 klasse
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
NL: studenteruge
NH: mit hævede øje (gik ind i et vindue)... av
Yup! Vi kørte hestevogn torsdag og lastbil fredag. Sååååå fedt!!! Men tror dælme snart min krop står af med al den druk. Har i også kørt eller gør i det senere?Thitte skrev:Studenteruge er det bedste! Har I været ude at køre ????Luna skrev:NL: studenteruge
Ja, vi kørte lastbil igår - vi er ikke en særlig stor klasse, så vi klarede det på én dag - og jesus, hvor var det fedt!Luna skrev:Yup! Vi kørte hestevogn torsdag og lastbil fredag. Sååååå fedt!!! Men tror dælme snart min krop står af med al den druk. Har i også kørt eller gør i det senere?Thitte skrev:Studenteruge er det bedste! Har I været ude at køre ????Luna skrev:NL: studenteruge
Haha, kan også godt mærke jeg kører på sidste energidepoter nu Har lige et enkelt studentergilde i aften og en mission om at få et hus i huen i nat + en tur i havnen, og så melder jeg mig sku nok ud af det studenteruge
Kommer du i byen idag?
Ja da!:D jeg mangler i aften og søndag og så tager jeg lige en pause:p jeg mangler kun at komme i havnen, så det bliver enten idag eller imorgen:-DJa, vi kørte lastbil igår - vi er ikke en særlig stor klasse, så vi klarede det på én dag - og jesus, hvor var det fedt!
Haha, kan også godt mærke jeg kører på sidste energidepoter nu Har lige et enkelt studentergilde i aften og en mission om at få et hus i huen i nat + en tur i havnen, og så melder jeg mig sku nok ud af det studenteruge
Kommer du i byen idag?
NL: Naya Hun er bare det allersødeste!
Er lige nødt til at dele dette billede med jer, hvor hun er ved at prikke hul på sin kindpose, for HELE snackstangen skal da være i munden på én gang - hvad ellers?
Er lige nødt til at dele dette billede med jer, hvor hun er ved at prikke hul på sin kindpose, for HELE snackstangen skal da være i munden på én gang - hvad ellers?
Hun er smækkerlækker!