Naya
Naya
SÅ fik jeg hentet min skønne, blå pige hos Hanne i Silkeborg - og turen hjem var godt nok lang! Hun synes IKKE transportkassen var sjov og fik da også selv lige åbnet transportkassen på vej hjem (o:
Jeg har valgt at kalde hende Naya i daglig tale, men på stamtavlen hedder hun Malthes Grisling. Hun bliver 1 år gammel her til september, og har tidligere fået kuld hos Hanne.
Jeg synes hun er kæææmpestor og kæææmpelækker, og så har hun det fineste lille skørt bagpå som man desværre ikke rigtig kan se på billederne
Lige nu ligger hun og sover i sit sandbad - som forresten er SUPER sjovt at krave i - efter at have undersøgt og afmærket hele sit bur
Men her er hun - min lille Naya
Jeg har valgt at kalde hende Naya i daglig tale, men på stamtavlen hedder hun Malthes Grisling. Hun bliver 1 år gammel her til september, og har tidligere fået kuld hos Hanne.
Jeg synes hun er kæææmpestor og kæææmpelækker, og så har hun det fineste lille skørt bagpå som man desværre ikke rigtig kan se på billederne
Lige nu ligger hun og sover i sit sandbad - som forresten er SUPER sjovt at krave i - efter at have undersøgt og afmærket hele sit bur
Men her er hun - min lille Naya
- Vedhæftede filer
-
- Naya1.jpg (53.19 KiB) Vist 8489 gange
-
- naya2.jpg (51.37 KiB) Vist 8489 gange
-
- naya5.jpg (56.05 KiB) Vist 8489 gange
-
- naya4.jpg (45.86 KiB) Vist 8489 gange
-
- naya3.jpg (58.28 KiB) Vist 8489 gange
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
Re: Naya
Åhhhh Smukke pige!!! Send du bare hende herhjem hvis i bliver uvenner
-
Taaaak, piger! Er også bare SÅ glad for hende, så tvivler på, at vi nogensinde bliver uvenner Har kun hørt godt om dyrene fra Hannes opdræt og at de skulle være rigtig tamme og trygge, så glæder mig til at lære hende at kende
-
-
-
hvor er hun bare smuk
Hanne laver simpelthen sådan nogle smukke hamstere
sådan en skam at hun stopper sit opdræt
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Tak Det er så hyggeligt, at du har Nora heroppe i Nordjylland også. Det kan være de mødes på en udstilling en gangannette gregersen skrev:hvor er hun sød.
hun ligner sin søster Nora
Tak - har også kun hørt godt om Hannes opdræt og hun er en lille charmetrold. Stadig lidt bange og nervøs ovenpå alt det nye, mem bestemt i fremgang !PiaH skrev:Hvor er hun fin tillykke med hende.
Det er gode dyr fra Hanne.
Tusind takdarkangel87 skrev:hvor er hun bare smuk
Ja, de er fantastiske, Hannes dyr. Er bare så glad for at jeg nåede at få en fra hende inden hun stoppede helt
Hun skal nok tø opThitte skrev:Tak - har også kun hørt godt om Hannes opdræt og hun er en lille charmetrold. Stadig lidt bange og nervøs ovenpå alt det nye, mem bestemt i fremgang !PiaH skrev:Hvor er hun fin tillykke med hende.
Jeg har selv en hamster pige fra Hanne, og hun er bare så sød
Hvornår er Naya født?
Fra mig og Zoo
Det satser jeg i hvert fald stærkt påPiaH skrev:Hun skal nok tø opThitte skrev:Tak - har også kun hørt godt om Hannes opdræt og hun er en lille charmetrold. Stadig lidt bange og nervøs ovenpå alt det nye, mem bestemt i fremgang !PiaH skrev:Hvor er hun fin tillykke med hende.
Jeg har selv en hamster pige fra Hanne, og hun er bare så sød
Hvornår er Naya født?
Er hun også blå? Mener Naya er fra midt/sidst i september sidste år, men Hanne ville lige sende stamtavle