Nyt bur
Nyt bur
Så er det vel på tide at jeg gøre alvor ud af det gamle terrarium, jeg har stående.
Så min far og jeg har knoklet for at strege op,save,skære,sætte fast o.s.v og så mit evige problem, om hvordan buret skal indrettes Men nok snak. Skal vi til sagen ?
Undskyld alle de billeder
Så min far og jeg har knoklet for at strege op,save,skære,sætte fast o.s.v og så mit evige problem, om hvordan buret skal indrettes Men nok snak. Skal vi til sagen ?
Undskyld alle de billeder
-
-
Re: Nyt bur
Tak
Den lille skrupert, har også travlt, med at rende op, og ned. Frem og tilbage. Hjulet er næsten ikke blevet brugt efter han fik det bur
Den lille skrupert, har også travlt, med at rende op, og ned. Frem og tilbage. Hjulet er næsten ikke blevet brugt efter han fik det bur
Hvor er det godt gået! Super flot!
Wow, hvor er det flot. Og det er så sjovt at betragte de små, når de får noget nyt, som de virkelig godt kan lide. Alt skal bare undersøges. Heldige hams. Det er virkelig flot lavet.
Flot lavet Studerer billederne så jeg kan blive inspireret til det vi selv skal i gang med at indrette. Har i også selv bygget hus/hule?
Mange tak alle sammen
Iben, mener du træ hulen, ud foran hjulet ? For ja det har vi. Det er 4 æske fra tørrede figner.Vi har slået bundendene ud, og gemt en til låg, så er det limet sammen med en giftfri trælim. og skåret hul i.
Iben, mener du træ hulen, ud foran hjulet ? For ja det har vi. Det er 4 æske fra tørrede figner.Vi har slået bundendene ud, og gemt en til låg, så er det limet sammen med en giftfri trælim. og skåret hul i.
Ja, det var det jeg mente. Det var smart fundet på Jeg har skaffet en trækasse der har været æbler i. Regner med at forsøge mig med den. Er vild med den platform i har bygget med bro og alting. Jeg vil også prøve at udnytte højden i buret, så Lady kan få nogle nye oplevelser
-
Hvor ser det bare godt ud. Heldige hamster der skal være i den
Jeg satte bare hoved i blød, skulle udnytte højden, og samtidig let kunne komme til ind under hylderneiben75 skrev:Ja, det var det jeg mente. Det var smart fundet på Jeg har skaffet en trækasse der har været æbler i. Regner med at forsøge mig med den. Er vild med den platform i har bygget med bro og alting. Jeg vil også prøve at udnytte højden i buret, så Lady kan få nogle nye oplevelser