NL/NH
Re: NL/NH
NL: Vores pipettebørn klarer sig fantastisk, og det ser ud til at der er et kuld mere på vej (Geishas Twilight Passion X Nightangels Ashutosh)!
NH: Arbejder min sommerferie væk men kun få fridage pr. uge, mens kæresten har fri for alting...
NH: Arbejder min sommerferie væk men kun få fridage pr. uge, mens kæresten har fri for alting...
NL: Har lige solgt 2 kaninunger til en dejlig familie med an masse spørgsmål
NH: Er ikke sikker på, at den hun jeg har udvalgt til videre avl, har gode nok ører... De kloge siger, at det er tidligt nok hvis de lægger ørerne ved 12 ugers alderen, men jeg er ret træt af at hendes ene øre står lige op i luften Måske bliver det bedre - ellers må hun også sælges...
NH: Er ikke sikker på, at den hun jeg har udvalgt til videre avl, har gode nok ører... De kloge siger, at det er tidligt nok hvis de lægger ørerne ved 12 ugers alderen, men jeg er ret træt af at hendes ene øre står lige op i luften Måske bliver det bedre - ellers må hun også sælges...
Neeeej, hun er da så sød!!iben75 skrev:NL: Har lige solgt 2 kaninunger til en dejlig familie med an masse spørgsmål
Hun er virkeligt sød, både at se på og at have med at gøre, men hvis jeg skal satse på udstillingsavl, duer det bare ikke at starte ud med noget halvdårligt... Jeg håber meget på at det retter sig i løbet af de næste uger
NL: At jeg er træt nok til at sove
NH: At jeg lige er blevet sparket ud af min seng af min yngste datter, som sover dårligt og tit har mareridt
NL: At jeg er træt nok til at sove
NH: At jeg lige er blevet sparket ud af min seng af min yngste datter, som sover dårligt og tit har mareridt
-
Hvor er hun sød Iben
Jeg håber at du fik en god nats søvn
Jeg håber at du fik en god nats søvn
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Jeg sov fint - fra kl. 01 til 06, hvor jeg blev vækket af fluer. Grrr
NL: Har lige hentet halm nok til 4 mdr.
NH: Skal til at gøre rent (i huset) bliver ikke gjort tit nok her i ferien
NL: Har lige hentet halm nok til 4 mdr.
NH: Skal til at gøre rent (i huset) bliver ikke gjort tit nok her i ferien
NL: Luna er pæn og frisk efter hendes styrt i balje med vand og brun sæbe i går, hvor jeg måtte skylle hende endnu engang bagefter
NH: Har sovet elendigt i nat og været bange for hvilket syn der ventede mig når jeg stod op
NH: Har sovet elendigt i nat og været bange for hvilket syn der ventede mig når jeg stod op
-
Luna skrev:NL: Luna er pæn og frisk efter hendes styrt i balje med vand og brun sæbe i går, hvor jeg måtte skylle hende endnu engang bagefter
Det er godt hun har det godt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Nl: har fået en lille ny ørkenrottepige
Nh: min sidste kineser ser gammel ud frygter jeg ikke har ham meget længere, selvom han kun bliver to til november først...
Nh: min sidste kineser ser gammel ud frygter jeg ikke har ham meget længere, selvom han kun bliver to til november først...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Tillykke med den nye ørkenrotte pige!:) krydser fingre for at du har din kineser længe endnu!burrus skrev:Nl: har fået en lille ny ørkenrottepige
NL: Er blevet optaget på sygeplejeuddannelsen i Holstebro
NH: Skal nu til at stå tidligt op om morgenen i stedet for at sove længe (arbejder normalt om aftenen...)
NH: Skal nu til at stå tidligt op om morgenen i stedet for at sove længe (arbejder normalt om aftenen...)
NL: Ryggen har det bedre i dag & D-Wayne skal smøres sidste gang i morgen med salven & Han skal ikke til dyrlægen i morgen og aflives Og vi har fået en ny underbo Som jeg har gået i skole med
NH: Det er der ikke meget af i dag
NH: Det er der ikke meget af i dag
NL: Optaget på Aarhus universitet i Herning hvor jeg skal læse erhvervsøkonomi, har næsten fået job og skal snart flytte! = Jeg kan snart få mine skønne guldbamser, JoJo, Freja og Liam hjem
NH: bihulebetændelse og blodprøver der skal tages på mandag :'(
NH: bihulebetændelse og blodprøver der skal tages på mandag :'(