Halløj :-D
Halløj :-D
Hej
har lige tilmeldt mig i dag, tænkte det kunne være sjovt at læse nogle forums osv.
Mit navner Tammi, jeg er stolt ejer af tre dejlige guldhamster herrer. To af dem fik jeg fra et dyreopsamlingsted i Tyskland. Den tredje blev afleveret hos mig efter at ejeren ikke ville tage sig af den mere. Desuden har jeg 4 Kaniner som hører med til vores store dejlige familie.
Jeg kunne godt tænke mig at blive opdrætter, derfor søger jeg muligvis en sød og dejlig hun guldhamster, som helst gerne skulle komme fra en anden opdrætter. Har i nogle forslag?
Knus herfra
har lige tilmeldt mig i dag, tænkte det kunne være sjovt at læse nogle forums osv.
Mit navner Tammi, jeg er stolt ejer af tre dejlige guldhamster herrer. To af dem fik jeg fra et dyreopsamlingsted i Tyskland. Den tredje blev afleveret hos mig efter at ejeren ikke ville tage sig af den mere. Desuden har jeg 4 Kaniner som hører med til vores store dejlige familie.
Jeg kunne godt tænke mig at blive opdrætter, derfor søger jeg muligvis en sød og dejlig hun guldhamster, som helst gerne skulle komme fra en anden opdrætter. Har i nogle forslag?
Knus herfra
Re: Halløj :-D
Velkommen til forum, Tammi
Der kan findes en liste over samtlige opdrættere i foreningen her: http://hamsterland.dk/avlere.htm
Der kan findes en liste over samtlige opdrættere i foreningen her: http://hamsterland.dk/avlere.htm
Velkommen til Tammi Kan du lægge nogle billeder ind af dine hamstere? Så kan vi muligvis hjælpe dig til at finde dig et match Jeg har i hvert fald et kuld på vej http://borkshamsteri.weebly.com/borks-a-kuld.html og ellers kan du altid skrive en pb hvis du har brug for råd og vejledning
Det her er mine tre guldklumper. mange tak for hjælpen
- Vedhæftede filer
-
- Theodor/pjuski: Bror til Alfredo: 1 år til Juni 2013. Langhåret.
- THEO.jpg (38.96 KiB) Vist 9241 gange
-
- Sofu: 1år i Juni 2013
- sofus.jpg (37.47 KiB) Vist 9241 gange
-
- Alfredo: 1 år i Juli 2013
- FREDO.jpg (59.63 KiB) Vist 9241 gange
Velkommen til!
Sikke nogle smukke hammi'ere du har
Sikke nogle smukke hammi'ere du har
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Hvor er de smukke! Hvor har du dem fra?
Velkommen til, Tammi!
Sikke fine hamstere du har dig. Især Alfredo stjæler mit hjerte, må jeg nok indrømme!
Sikke fine hamstere du har dig. Især Alfredo stjæler mit hjerte, må jeg nok indrømme!
[quote="Luna"]Hvor er de smukke! Hvor har du dem fra?
Mange tak, Alfredo og theo hentede jeg på et opsamlingssted i Tyskland de var blevet afleveret der af ukendt avler der ikke kunne have dem mere.
Sofus fik jeg af en lille pige som heller ikke havde tid til den mere.
Så de kommer allesammen fra temmelig ustabile forhold, men de har været hos mig alle tre siden de var ca. 5 måneder gamle. og de trives storslået alle sammen!
Mange tak, Alfredo og theo hentede jeg på et opsamlingssted i Tyskland de var blevet afleveret der af ukendt avler der ikke kunne have dem mere.
Sofus fik jeg af en lille pige som heller ikke havde tid til den mere.
Så de kommer allesammen fra temmelig ustabile forhold, men de har været hos mig alle tre siden de var ca. 5 måneder gamle. og de trives storslået alle sammen!
Senest rettet af Tals 28. jul 2013 21:34, rettet i alt 1 gang.
mange tak, ja han har bare så meget charme jeg kunne heller ikke stå for ham:-DAlphas skrev:Velkommen til, Tammi!
-
Sorry, det har du allerede sagt, haha, jeg er ikke vågen i dag:b SUPER smukke allesammen i hvert fald!
-
Velkommen til
Hvor er det nogle flotte hamstere du har
Hvor er det nogle flotte hamstere du har
Velkommen til
Uuuh de er så fine alle tre! *suk* er helt forelsket i Alfredo
Uuuh de er så fine alle tre! *suk* er helt forelsket i Alfredo