Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
-
chlin
Freja skrev:chlin skrev:Freja skrev:De er godt nok nuttede. Tillykke med Chippeline og Chap. Men æv, vi ærgrer os over, at der ikke var flere i kuldet! Tålmodighed er ikke vores stærke side

Ja men jeg kan berolige jer med at der nu "Kun" står to andre foran jer i køen til at få en unge
Herligt! Vi venter i spænding på næste kuld....

Ja jeg håber også at diva slutter sin karriere som mor med at lave et kuld på mindst fem unger.
Ellers må i jo glæde jer over at diva har givet mig chip som kan give os flere skønne unger om nogle måneder
-
Luna
De er simpelthen bare så smukke. Er helt tosset med farven!
-
chlin
Uh det går stærkt med de små!
I aften blev dagen hvor de måtte skilles. Chap og Junior er sammen flyttet i Juniors bur, hvor de skal gå sammen indtil Chap kommer til sit nye hjem mandag eller tirsdag.
Imens Junior straks kommer frem til lågen og tigger for at komme ud, synes Chap ikke at det er helt så spændende at jeg forsøger at snakke med dem og vil bestemt ikke komme frem og snakke:
Chip er flyttet i sit eget bur og skal nu stå på egne ben. Det ser hun nu ud til at tage i stiv arm. Hun synes det er ganske interessant at jeg sidder og snakker ned til hende:

Min smukke pige

-
milla.b
Hvor er de to dog bare smukke

Calobe's hamsteropdræt
-
chlin
mosegaardmortensen89 skrev:Årh.. De er så nuttede begge to. Jeg glæder mig sådan til at få Chap hjem

Ja så håber jeg at han viser sig fra forsiden når du vil tage billeder af ham hehe