Kuvøse kuldet. Hamsterhusets kuld 10 (guldhamstere)
-
Re: Hamsterhusets kuld 10 (guldhamstere)
Tak alle sammen. Tak for jeres ord. De betyder meget for mig.
Alle ungerne lever her til morgen og det er ca. 10 timer siden vi tog afsked med Snehvide. Bare det at de har overlevet de her 10 timer giver mig et lille håb for de små
Alle ungerne lever her til morgen og det er ca. 10 timer siden vi tog afsked med Snehvide. Bare det at de har overlevet de her 10 timer giver mig et lille håb for de små
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Først et kæmpe til jer, jeg føler med jer.
Hvil i fred Snehvide
Jeg håber og alt hvad kan for at de små klare den, men I gør i hvert fald jeres til at de kan det
Hvil i fred Snehvide
Jeg håber og alt hvad kan for at de små klare den, men I gør i hvert fald jeres til at de kan det
Fra mig og Zoo
Det var da forfærdeligt at høre det med Snehvide
Jeg håber at ungerne klarer sig
Jeg håber at ungerne klarer sig
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
stort kram til jer
fint i fandt ud af det med at få dem til at tisse /afføring. (´det gør vi også med marsvin unger)
fint i fandt ud af det med at få dem til at tisse /afføring. (´det gør vi også med marsvin unger)
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
-
Kæmpe kram til jer herfra
Håber det kommer til at gå med ungerne, hjalp gerne hvis jeg boede tættere på (vågner alligevel snart hver anden time om natten)
Krydser alt for at de små klarer den
Håber det kommer til at gå med ungerne, hjalp gerne hvis jeg boede tættere på (vågner alligevel snart hver anden time om natten)
Krydser alt for at de små klarer den
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Tusind tak alle sammen. Det er hårdt og det er fedt at komme herind og føle jeres støtte og gode tanker for de 8 unger
Alle 8 unger lever stadig
Jeg har i dag fået kæmpe hjælp af gode venner.
Nikoline har været her det meste af dagen og sørget for jeg kunne aflevere en eksamens rapport og været til vejledning til min næste eksamen. Det er skønt hun hjælper med ungerne, så jeg ikke er alene om det.
Louise og Morten har også været forbi og hjælpe. Nikoline og Louise sørgede for ungerne imens jeg fik en lur på 2 timer. Det var tiltrængt efter forrige nat med 2,5 times søvn.
Heldigvis er Nikoline nu gået i seng så hun også kan få sovet.
Det er virklig fantastisk at have venner der støtter mig i det her og det er en kæmpe hjælp. Så hvis nogen vælger det samme en gang så er det kun muligt med gode venners hjælp. Jeg tror ikke jeg havde klaret det selv.
Her er lidt billeder fra i dag:
Ungerne i reden
Mmh.. Mad
Nogle unger laver den her hvor de åbner munden vi kan ikke finde ud af om det er fordi de vil have mere. Men vi fik et billede af det
Alle 8 unger lever stadig
Jeg har i dag fået kæmpe hjælp af gode venner.
Nikoline har været her det meste af dagen og sørget for jeg kunne aflevere en eksamens rapport og været til vejledning til min næste eksamen. Det er skønt hun hjælper med ungerne, så jeg ikke er alene om det.
Louise og Morten har også været forbi og hjælpe. Nikoline og Louise sørgede for ungerne imens jeg fik en lur på 2 timer. Det var tiltrængt efter forrige nat med 2,5 times søvn.
Heldigvis er Nikoline nu gået i seng så hun også kan få sovet.
Det er virklig fantastisk at have venner der støtter mig i det her og det er en kæmpe hjælp. Så hvis nogen vælger det samme en gang så er det kun muligt med gode venners hjælp. Jeg tror ikke jeg havde klaret det selv.
Her er lidt billeder fra i dag:
Ungerne i reden
Mmh.. Mad
Nogle unger laver den her hvor de åbner munden vi kan ikke finde ud af om det er fordi de vil have mere. Men vi fik et billede af det
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Dejligt med hjælp og at ungerne har det godt
Fra mig og Zoo
-
Det er mega dejligtPiaH skrev:Dejligt med hjælp og at ungerne har det godt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Re: Kuvøse kuldet. Hamsterhusets kuld 10 (guldhamstere)
hvor er det godt de alle hænger i endnu
Den med munden - den oplevede jeg også da jeg opflaskede min tidligere hanrotte Junior. Han gjorde det ikke for at få mere, for hvis han blev tilbudt mere kom det ikke ned... Tror nærmere det bare er en slags refleks
Den med munden - den oplevede jeg også da jeg opflaskede min tidligere hanrotte Junior. Han gjorde det ikke for at få mere, for hvis han blev tilbudt mere kom det ikke ned... Tror nærmere det bare er en slags refleks
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jeg synes det er så sørgeligt det der er sket med smukke Snehvide og utroligt bevægende at følge jeres arbejde for at redde disse små unger.
Det er nogle fantastiske billeder af de små - uha det værker i mit hjerte når jeg ser dem.
Jeg synes bare det er så dejligt at se det sammenhold der er herinde - at opleve den støtte der findes iblandt medlemmerne. Jeg har tidligere opdrættet undulater, og syntes at håndopmadning af undulatunger er mega hårdt arbejde.. Og de holder trods alt længere pause mellem måltiderne. Uha hvor jeg synes at I er seje, og jeg krydser ALT for at I ikke skal opleve mere sorg, og at disse små unger vokser op og bliver nogle sunde og raske små kælebamser <3
Det er nogle fantastiske billeder af de små - uha det værker i mit hjerte når jeg ser dem.
Jeg synes bare det er så dejligt at se det sammenhold der er herinde - at opleve den støtte der findes iblandt medlemmerne. Jeg har tidligere opdrættet undulater, og syntes at håndopmadning af undulatunger er mega hårdt arbejde.. Og de holder trods alt længere pause mellem måltiderne. Uha hvor jeg synes at I er seje, og jeg krydser ALT for at I ikke skal opleve mere sorg, og at disse små unger vokser op og bliver nogle sunde og raske små kælebamser <3
Så du tror ikke det er fordi de er ved at blive kvalt eller noget? Det er ikke noger vi skaæ være nervøse for eller hvordan?:)burrus skrev:hvor er det godt de alle hænger i endnu
I morges var en af ungerne fuldstændig oppustet, og den ville ikke spise, så den fik lov at få fred inden den fik en smertefuld død. Resten af de nu 7 unger har det godt og begynder at fatte hvad det betyder når man bliver taget op af reden:)
Åhhhh hvor trist.
R.I.P lille pus
R.I.P lille pus
Fra mig og Zoo
Nej ikke rigtig. Jeg synes faktisk også at man nogle gange ser unger, som har deres mor, gøre det nogle gange, hvis man kigger i redenLuna skrev:Så du tror ikke det er fordi de er ved at blive kvalt eller noget? Det er ikke noger vi skaæ være nervøse for eller hvordan?:)burrus skrev:hvor er det godt de alle hænger i endnu
Pia B
-
Hvor er det godt at de 7 stadig har det godt
hvil i fred lille baby
hvil i fred lille baby
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.