Hvil i fred elskede Snehvide
-
Hvil i fred elskede Snehvide
Tirsdag d. 28 august 2013 fik Snehvide fred. Hun havde fået betændelse i øjet som desværre udviklede sig til betædelse i hjernen. Der var ikke noget at gøre. Det var meget hårdt især fordi det kom så uventet. Sidder nu tilbage med et kæmpe savn efter min guldhamster pige <3
Snehvide har altid betyder noget særligt. Hun var en hamster der ikke var planlagt vi skulle have. Hun kom desværre til et rigtig skidt hjem i starten hvor ejeren efter 6 dage afleverede hende på et dyrehjem. Jeg var med ude med opdrætteren og hente hende og da jeg fik hende i hænderne smeltede mit hjerte <3
Snehvide var fantastisk. Hun var fuld af personlighed og elskede at være ude og snakke. Snehvide kunne lave de skønneste ansigter.
Hun lavede også de sjoveste ting. Snehvide havde en helt speciel plads hos mig.
"Snehvide du smeltede mit hjerte.
Jeg elskede dit aktivitet og madglade hjerte,
for alle snacks især killingemælk og bananchips,
jeg glemmer aldrig da du flåede en tastatur prik op af Lars's tastatur på hans bærbar.
Vi har haft så mange gode stunder sammen og jeg savner dig,
bare tankerne og minderne om dig får en tåre frem fordi vi ikke fik mere tid sammen,
Snehvide jeg elskede dig og savner dig nu.
Farvel du min engel <3"
Hvil i fred Snehvide du vil aldrig blive glemt
Snehvide har altid betyder noget særligt. Hun var en hamster der ikke var planlagt vi skulle have. Hun kom desværre til et rigtig skidt hjem i starten hvor ejeren efter 6 dage afleverede hende på et dyrehjem. Jeg var med ude med opdrætteren og hente hende og da jeg fik hende i hænderne smeltede mit hjerte <3
Snehvide var fantastisk. Hun var fuld af personlighed og elskede at være ude og snakke. Snehvide kunne lave de skønneste ansigter.
Hun lavede også de sjoveste ting. Snehvide havde en helt speciel plads hos mig.
"Snehvide du smeltede mit hjerte.
Jeg elskede dit aktivitet og madglade hjerte,
for alle snacks især killingemælk og bananchips,
jeg glemmer aldrig da du flåede en tastatur prik op af Lars's tastatur på hans bærbar.
Vi har haft så mange gode stunder sammen og jeg savner dig,
bare tankerne og minderne om dig får en tåre frem fordi vi ikke fik mere tid sammen,
Snehvide jeg elskede dig og savner dig nu.
Farvel du min engel <3"
Hvil i fred Snehvide du vil aldrig blive glemt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Re: Hvil i fred elskede Snehvide
Hvil i fred Snehvide og tillykke med fødselsdagen
Hvil i fred smukke Snehvide
Hvil i fred min dejlige skat
Du fik en hård start på din voksentilværelse, men hvor er jeg glad for at du endte hos Maria og Lars. Du var mit lille hjertebarn og jeg ved at du har haft det fantastisk i den alt for korte tid du nåede at være hos dem.
Du fik en hård start på din voksentilværelse, men hvor er jeg glad for at du endte hos Maria og Lars. Du var mit lille hjertebarn og jeg ved at du har haft det fantastisk i den alt for korte tid du nåede at være hos dem.
-
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Hvil i fred Snehvide
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Hvil i fred smukke og dejlige Snehvide <3 <3
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Nej, hvor er det trist
Har lige læst mig gennem hele kuvøse historien, og det er da forfærdeligt som alting gik galt. Sofie og jeg er meget kede af det på dine vegne
Har lige læst mig gennem hele kuvøse historien, og det er da forfærdeligt som alting gik galt. Sofie og jeg er meget kede af det på dine vegne
Det er frygtelig at miste hende så tidlig, hende den søde og dejlige Snehvide. Men hun har det helt sikkert bedre nu og både mig og Maria savner hende meget.
Hvil i fred
Hvil i fred
Det kan jeg godt forstå. Det må være så hårdt for jer begge to. Hvor er det dog godt, at i begge to holder så meget af jeres dyr at i kan støtte hinanden når det går skidt.
Det er vores fælles hamstere men vi havde ikke set det komme at vi skulle miste hende så tidlig. Hun havde det godt hos os og nu er det bare mærkeligt at hun ikke er her mere.