Så må vi hellere præsenterer os..
Så må vi hellere præsenterer os..
Hejsa.
Jeg hedder Sabine og er 33 år, jeg er gift med Ian på 40 år og sammen har vi vores datter Camilla der nu er 3 år. Resten af familien består af Mille som er en inde kat på 7 år og vores sidst ankommende er Micky som er en guld hamster.
Vi er bosat på østsjælland nærmere betegnet Karise.
Micky er 3 farvet og rimelig langhåret. Vi fik ham d 7 Maj fra en dyre butik i Køge. Jeg har aldrig haft hamster, men engang i mine yngre dage havde jeg kaniner og et enkelt marsvin. Vi snakkede om det kunne da være sjovt men en lille fætter der kunne
Sidde i skødet og blive nusset..
Vi bestræber os på han skal ud hver dag..
Jeg hedder Sabine og er 33 år, jeg er gift med Ian på 40 år og sammen har vi vores datter Camilla der nu er 3 år. Resten af familien består af Mille som er en inde kat på 7 år og vores sidst ankommende er Micky som er en guld hamster.
Vi er bosat på østsjælland nærmere betegnet Karise.
Micky er 3 farvet og rimelig langhåret. Vi fik ham d 7 Maj fra en dyre butik i Køge. Jeg har aldrig haft hamster, men engang i mine yngre dage havde jeg kaniner og et enkelt marsvin. Vi snakkede om det kunne da være sjovt men en lille fætter der kunne
Sidde i skødet og blive nusset..
Vi bestræber os på han skal ud hver dag..
Re: Så må vi hellere præsenterer os..
Velkommen til!
Jeg glæder mig til at høre mere fra jer.
Læg endelig billeder ud af hamsen
Jeg glæder mig til at høre mere fra jer.
Læg endelig billeder ud af hamsen
Fra mig og Zoo
Velkommen til forum
Velkommen til
Velkommen til!
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Velkommen til
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Velkommen til
Velkommen til
-
-
Velkommen til
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.