NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
Luna

Re: NL/NH

Indlæg af Luna » 7. okt 2013 18:45

Lotte skrev:
Luna skrev:NL: Mine tre skønne unger
NH: Lunas knude ligger hele tiden i mine tanker :(
Åh nej, hvad er det dog for en knude og hvor sidder den?
I nakken :( Opdagede den i forgårs :( Den er på størrelse med hullet i en 5-krone og så er den sort og hård :(
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Lotte

Indlæg af Lotte » 7. okt 2013 19:06

Åh, altså, håber virkelig bare, det ikke betyder noget :crossed:
Skal I til dyredoktoren?

Luna

Indlæg af Luna » 7. okt 2013 19:14

Lotte skrev:Åh, altså, håber virkelig bare, det ikke betyder noget :crossed:
Skal I til dyredoktoren?
Jeg venter og ser om den vokser - Det er alligevel det jeg ville få at vide hos dyrlægen.
Billede

Lotte

Indlæg af Lotte » 7. okt 2013 19:32

Jeg håber for dig og Luna, at det bare er noget helt ligegyldig og ubetydeligt.

burrus

Indlæg af burrus » 8. okt 2013 06:35

NL: Et lækkert kuld ørkenrotter i spændende lækre farver. og tre nye svenske ørkenrotter er også flyttet ind hvoraf 1-2 kan muligvis være drægtige allerede med en lækker han :D

NH: En nat fuld af mareridt - ikke lige det jeg havde mest lyst til! Men i det mindste "kun" mareridt, så jeg kunne vågne af dem - og ikke natteangst-anfald, som det plejer at være. Det er da altid noget :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Luna

Indlæg af Luna » 8. okt 2013 08:12

burrus skrev:NL: Et lækkert kuld ørkenrotter i spændende lækre farver. og tre nye svenske ørkenrotter er også flyttet ind hvoraf 1-2 kan muligvis være drægtige allerede med en lækker han :D

NH: En nat fuld af mareridt - ikke lige det jeg havde mest lyst til! Men i det mindste "kun" mareridt, så jeg kunne vågne af dem - og ikke natteangst-anfald, som det plejer at være. Det er da altid noget :)
Du er altså NØDT til at lave en tråd om dine unger herinde, så vi alle kan forelske os i dem! :D
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 8. okt 2013 16:09

Luna skrev:
burrus skrev:NL: Et lækkert kuld ørkenrotter i spændende lækre farver. og tre nye svenske ørkenrotter er også flyttet ind hvoraf 1-2 kan muligvis være drægtige allerede med en lækker han :D

Du er altså NØDT til at lave en tråd om dine unger herinde, så vi alle kan forelske os i dem! :D
Jamen det må jeg jo gøre så :) jeg skal vel også tage mig sammen til at tage ny billeder af dem alligevel :oops: har lovet mig selv at forsøge på at huske daglige billeder de første 14 dage på dette kuld :shock: Er spændt på om jeg kan huske det hver dag :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Fyrsting

Indlæg af Fyrsting » 9. okt 2013 06:46

NL: Skal til min første udstilling på Lørdag (udstiller desv. Ikke selv) og glæder mig for vildt :D
NH: Åh gud, hvad skal jeg tage på :roll:

burrus

Indlæg af burrus » 9. okt 2013 08:54

Fyrsting skrev: Åh gud, hvad skal jeg tage på :roll:
Tøj vil helt sikkert være en god start :thumb:
Pia B

Fyrsting

Indlæg af Fyrsting » 9. okt 2013 09:20

burrus skrev:
Haha hvor er jeg glad for dit indput, her gik jeg og troede at valget kun stod mellem staniol og film Billede

burrus

Indlæg af burrus » 9. okt 2013 09:23

Fyrsting skrev:
burrus skrev:
Haha hvor er jeg glad for dit indput, her gik jeg og troede at valget kun stod mellem staniol og film Billede
tja det kan man vil også også godt lave tøj af :thumb: :lol:

selv foretrækker jeg nu tøj primært lavet af stof :whistle
Pia B

LiseJuul

Indlæg af LiseJuul » 9. okt 2013 15:06

Loving:
Hamsterbabyer <3
Og så endda i creme! :D
Hating:
Litteratur aflevering til imorgen - har lavet oversprængshandlinger hele ugen!
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 9. okt 2013 15:16

NL: Tydelig drægtig ørkenrottehun :D yay - baby-boom! :D

NH: Koldt vand i træningscenteret = koldt bad :S nu er jeg både træt efter træning, fryser og er sulten... - nå ja, sulten kan jeg heldigvis gøre noget ved :)
Pia B

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 9. okt 2013 15:21

NL: Udstilling lørdag og kommer hjem med en ny robo og 2 ørkenrotter (har aldrig haft ørkenrotter så er rigtig spændt) :juble:

NH: Eksamen fredag og føler mig ikke klar :headbang:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

burrus

Indlæg af burrus » 9. okt 2013 15:35

mosegaardmortensen89 skrev:NL: Udstilling lørdag og kommer hjem med en ny robo og 2 ørkenrotter (har aldrig haft ørkenrotter så er rigtig spændt) :juble:

NH: Eksamen fredag og føler mig ikke klar :headbang:
og DEM skal vi da se :D
Pia B

Besvar