Hej allesammen
Hej allesammen
Jeg er ny herinde og skal lige lære forummet at kende. Jeg er 26 år og har, indtil videre, to skønne guldhamstere. En skøn, blå langhåret hun og en smuk og utrolig kælen langhåret han. Jeg har planer om fremtidig avl på disse to og har også planer om, at udvide med nogle flere hamstre
MVH Mille
MVH Mille
Re: Hej allesammen
Glæder mig til at se dine guld basser
Jeg har selv en langhåret blå dame og hun er noget så skøn, sød og nysgerig og meget nem at ha' med at gøre
Jeg har selv en langhåret blå dame og hun er noget så skøn, sød og nysgerig og meget nem at ha' med at gøre
Fra mig og Zoo
-
Velkommen til
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Velkommen til
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Velkommen til Mille
Jeg håber du bliver glad for at være her
Jeg håber du bliver glad for at være her
-
velkommen, og tak for sludderen lørdag:)
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
velkommen til - skønt at se de blå "breder sig"
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Velkommen til!
Husk at være obs på indavl med de blå - der er desværre ikke så stor en genpøl endnu
Hilsen en som selv avler blå guldhamstere
Husk at være obs på indavl med de blå - der er desværre ikke så stor en genpøl endnu
Hilsen en som selv avler blå guldhamstere
-
Velkommen til
Så fedt med flere der er glade for hamstere
Så fedt med flere der er glade for hamstere
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Hej igen
Tusind tak for jeres fine velkomster Jeg er ikke meget inde i hamsteravl endnu, men det tænker jeg kommer, når jeg jo er bruger herinde.
Jeg har tidligere haft Chinchillaer og elskede de tossede dyr, men faldt simpelthen for de skønne guldhamstere efter jeg så min smukke, langhåret han. Han er noget af det mest lækre
Jeg har siden min første hilsen, faktisk fået anskaffet mig en hamster mere. En skøn, sortbåndet korthåret hun. Hun er meget ny herhjemme, så hun er lidt usikker på omverdenen, meeeeen mon ikke hun nok skal blive lige så tam som min han.
Håber i alle får en dejlig dag
Tusind tak for jeres fine velkomster Jeg er ikke meget inde i hamsteravl endnu, men det tænker jeg kommer, når jeg jo er bruger herinde.
Jeg har tidligere haft Chinchillaer og elskede de tossede dyr, men faldt simpelthen for de skønne guldhamstere efter jeg så min smukke, langhåret han. Han er noget af det mest lækre
Jeg har siden min første hilsen, faktisk fået anskaffet mig en hamster mere. En skøn, sortbåndet korthåret hun. Hun er meget ny herhjemme, så hun er lidt usikker på omverdenen, meeeeen mon ikke hun nok skal blive lige så tam som min han.
Håber i alle får en dejlig dag