Hvad bruger i til jeres Robo´er ?
Hvad bruger i til jeres Robo´er ?
Jeg har lige fået 4 stks Roboer hjem i dag. Men kom til at tænke på hvad i som har Robo´er giver jeres af foder?
Lige pt har jeg Altromin og Hamster Complete til mine egne.
Lige pt har jeg Altromin og Hamster Complete til mine egne.
Re: Hvad bruger i til jeres Robo´er ?
Jeg har hørt om andre der foder dem med altromin
Calobe's hamsteropdræt
Altromin har jeg hørt, jeg ved ikke hvilken foder blanding til hamster de skal ha'
Fra mig og Zoo
Altromin har jeg hørt, jeg ved ikke hvilken foder blanding til hamster de skal ha'
Fra mig og Zoo
-
Jeg bruger altromin.
Jeg havde en robo han der fik dobbelt hage af hamster complete. Ret vildt synes jeg
Jeg havde en robo han der fik dobbelt hage af hamster complete. Ret vildt synes jeg
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Kun hvis de gør som min han. Måske kan dine klare detEvi skrev:Okay så må jeg nok stoppe med at give dem Hamster Complete
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Jeg tror det er meget individuelt hvorvidt de kan "klare" at få Hamster Complete, ligesom det er med guldhamsterne har nogle nok nemmere ved at tage på end andre
Fede Bailee lever på Hamster Complete hvorimod de andre får Mr. Johnsons
Så prøv da at se om de kan tage det, hvis de får vinke-skinker så skift til altromin
Fede Bailee lever på Hamster Complete hvorimod de andre får Mr. Johnsons
Så prøv da at se om de kan tage det, hvis de får vinke-skinker så skift til altromin
Jeg fodrer med altromin og Mr. Johnson (tror jeg det hedder ) og det er mine robo'er utrolig glade for. Før fik de hamster complete, men der sorterede de i maden og det er de holdt op med efter jeg skiftede mærke.
/ Thanja
Ejer af 2 stk. landskildpadder (Magna og Parvo). Og og Nu med hele 4 små Robo'er; - Shino, Anbu og Suzu (hunner)
+ mit nyeste medlem af familien Sitka-Denahi (han)
Ejer af 2 stk. landskildpadder (Magna og Parvo). Og og Nu med hele 4 små Robo'er; - Shino, Anbu og Suzu (hunner)
+ mit nyeste medlem af familien Sitka-Denahi (han)
Jeg fodrer Boris med gnaverpiller fra LUX Hvilket han er ret glad for Og jeg supplerer engang imellem med Mr Johnssons og flodrejer, persillestilke, jordnødder og majsflager .