NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 19. nov 2013 21:25

starter lige med NH: jeg er nemlig ved at have godt gammeldags ondt i nakken efter at have siddet foran computeren det meste af dagen, og ondt i ryggen af at støvsuge så meget i dag...

NL: det er et rimelig stort projekt jeg har kastet mig ud i her med de ørkenrotter! :shock: :D men får kanon hjælp fra både Sverige og USA, så jeg tror på det! :D Er lidt spændt på det - men nu tør jeg godt sige det højt, for nu skal det nemlig lykkes mig - blev opfordret til at forsøge mig med ørkenrotte-standarder osv. og i sidste ende blive dommer. Har lige fået en kæmpe portion hjælp ind på mailen igen i dag fra USA, og skal have planlagt min Sverige-tur også. Torsdag skal jeg rundt til tre jeg kender med ørkenrotter, som alle er i forskellige farver, og har allerede været rundt ved to andre og kigge med fingrene, med mine noter og standarder ved min side. Det er skisme ikke "bare" lige, men det er fedt og spændende! :D er spændt på hvor det ender - og ikke mindst hvad det ender med :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: NL/NH

Indlæg af Maia » 20. nov 2013 05:43

NL: Har sovet rigtigt godt i nat :D

NH: Jeg vågnede klokken 2:30 da manden kom hjem fra valg og har ikke sovet siden, men okay, gik alt for tidligt i seng :oops:, så det er ris til egen røv ;)
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

mosegaardmortensen89
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: NL/NH

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 20. nov 2013 18:57

burrus skrev:starter lige med NH: jeg er nemlig ved at have godt gammeldags ondt i nakken efter at have siddet foran computeren det meste af dagen, og ondt i ryggen af at støvsuge så meget i dag...

NL: det er et rimelig stort projekt jeg har kastet mig ud i her med de ørkenrotter! :shock: :D men får kanon hjælp fra både Sverige og USA, så jeg tror på det! :D Er lidt spændt på det - men nu tør jeg godt sige det højt, for nu skal det nemlig lykkes mig - blev opfordret til at forsøge mig med ørkenrotte-standarder osv. og i sidste ende blive dommer. Har lige fået en kæmpe portion hjælp ind på mailen igen i dag fra USA, og skal have planlagt min Sverige-tur også. Torsdag skal jeg rundt til tre jeg kender med ørkenrotter, som alle er i forskellige farver, og har allerede været rundt ved to andre og kigge med fingrene, med mine noter og standarder ved min side. Det er skisme ikke "bare" lige, men det er fedt og spændende! :D er spændt på hvor det ender - og ikke mindst hvad det ender med :D
Hvor lyder det vildt spændende Pia :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

iben75
Indlæg: 181
Tilmeldt: 8. apr 2013 12:32

Re: NL/NH

Indlæg af iben75 » 20. nov 2013 19:47

NL: Frostvejr og at det ikke regner og blæser.
At vi og alle vores dyr har det godt :D

NH: En bil der laver bøvl, når vi nu har travlt nok i forvejen :(
Kulde. Brrrrr. vinteren er på vej. Fylder kaninbure med halm, og tager hue på når jeg går ud. Hader at fryse ørerne :roll:

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: NL/NH

Indlæg af Maria1997 » 23. nov 2013 15:00

NL: Skal til Gråsten Landbrugsskole næste uge, sammen med min veninde.

NH: Savner Hannibal, når jeg er hjemme hos min far :(
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 27. nov 2013 09:35

NH: min ryg er slet slet enig med mig idag :( jeg kommer hverken op på sygehuset til blodprøver eller til træning! :( bare tanken om off. Transport får det til at knirke i ryggen :?

NL: men så bruger jeg bare dagen på at pusle om ørkenrotteungerne, læse en masse af det jeg har fået fra AGS og have skrevet mine noter mere ud, øve mig lidt på Freja og Sini - og lille søde Hiccup, tage mig god tid til at bage de svenske gaffelkager hvor dejen står klar i køleskabet, nulre på kattene og søge et par Jobs, hvis jeg kan finde nogen, som ikke er søgt endnu... Jojo en hjemmebag kan også godt udfyldes! :oops: primært på dyrene - og på at læse på al det materiale om ørkenrotterne. :mrgreen:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: NL/NH

Indlæg af Maria1997 » 5. dec 2013 18:08

NL: Hannibal er den sødeste hams i verden :lol: Glæder mig til søndag, hvor den nye hamster kommer :love:

NH: Intet
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: NL/NH

Indlæg af PiaH » 5. dec 2013 18:10

NL: At jeg er inde.
NH: stormen/orkanen her.
Fra mig og Zoo

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 5. dec 2013 18:12

NH: Jeg har fået lavet ALT for lidt i dag :oops: og jeg har for ondt i ryggen til at gøre noget ved det...

NL: Godt jeg har en masse små ørkenrotter og en masse at læse :D og der er mange gode serier her til eftermiddag/aften jeg halvt kan følge med i, mens jeg læser og læser - og kigger, mærker og nulre på de to svenskere! Især min diluted agouti svenske pige Freja må snart være træt af at jeg piller sådan, men når man har en rigtig flot svensker af type, så skal det udnyttes i min "træning"! :oops:

NH2: Jeg har mega lyst til pringles chips og i det her stormvejr har jeg ikke lyst til at bevæge mig ud, for er omringet af byggeplads, hvor jeg har set de første løse dele flyve rundt og arbejdslampe falde ned :S vi har en kiosk i den anden ende af området, men skal ikke ned gennem byggeområdet i det her vejr! :S
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: NL/NH

Indlæg af Rasholm » 6. dec 2013 20:54

Så vil jeg da også være med :D

NL: at gå hjem til tiden fra en afdeling, hvor der bare er ryddet, ingen hængepartier, alt klappet og klart. Og så min famile - datter, mand, hund og hamster. Til sidst brændeovn.

NH: at min kollega kommer tilbage fra ferie allerede på tirsdag. Vinter, frost, mørke.
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: NL/NH

Indlæg af Maria1997 » 8. dec 2013 10:01

NL: Hannibal er en lille krudtugle! Og glæder mig til at den "nye" hamster kommer i dag!! :D

NH: Intet
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: NL/NH

Indlæg af taysha » 8. dec 2013 15:29

NL December! hygge hygge hygge.. stor juler med ungerne :wub:
NH at min mand hader alt der har med jul at gøre :cry:
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: NL/NH

Indlæg af Rasholm » 8. dec 2013 16:31

NH - at arbejde om søndagen eller bare i weekenden i øvrigt, specielt når man ikke har fri om mandagen
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: NL/NH

Indlæg af milla.b » 18. dec 2013 15:27

Hvad står NL og NHL egenligt for?? :D

NL: Det er December.
NH: Jeg er syg og at der kun er 1% chance, for det bliver hvid jul i år! jeg syntes bare ikke det er rigtig jul, når der ikke er sne. :o :?
Calobe's hamsteropdræt

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 18. dec 2013 15:29

now loving, now hating :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Besvar