Bork's B-kuld (vinterhvid) Soffi og Lotoshino
Bork's B-kuld (vinterhvid) Soffi og Lotoshino
Julestemningen breder sig herhjemme og den første december fik Lotoshino endelig charmeret sig ind på Soffi, og jeg forventer små unger i reden ca. den 19. December.
Hamsterheavens Soffi er pearl agouti og er født den 8. August 2013 og Kwos Lotoshino er agouti og er født den 9.november 2012. Begge forældre har simpelthen jordens mest fantastiske temperament! De er begge nogle rigtige hyggetrolde, som elsker at flade ud i ens hånd. Glæder mig simpelthen så meget til dette kuld!
Hamsterheavens Soffi er pearl agouti og er født den 8. August 2013 og Kwos Lotoshino er agouti og er født den 9.november 2012. Begge forældre har simpelthen jordens mest fantastiske temperament! De er begge nogle rigtige hyggetrolde, som elsker at flade ud i ens hånd. Glæder mig simpelthen så meget til dette kuld!
-
Re: Bork's B-kuld (vinterhvid) Soffi og Lotoshino
Åhh håber der kommer unger
De er så smukke og skønne begge to og håber endelig Johnjohn bliver far
De er så smukke og skønne begge to og håber endelig Johnjohn bliver far
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
uhuhuhuhuh vinterhvide unger... og så lige op til jul!
du bedes venligst mindst en gang dagligt stille dig op ved buret og messe "hununger hununger hununger hununger hununger hununger hununger" på forhånd tak
du bedes venligst mindst en gang dagligt stille dig op ved buret og messe "hununger hununger hununger hununger hununger hununger hununger" på forhånd tak
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
http://husfred-hamsteri.dk
Haha, Ja, der skal gerne komme minimum 3 hunner i dette kuld!taysha skrev:uhuhuhuhuh vinterhvide unger... og så lige op til jul!
Glæder mig til at se nogle unger fra dem Det må blive nogle fantastiske unger
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Åååh ja NU er det tid til nogle vinterhvide bebser hos dig Kom så I små af smukke smukke forældre
Det bliver helt vildt spændene
Calobe's hamsteropdræt
Hvor herligt.
Jeg håber på en skøn lille han måske (kønnet er ikke så vigtigt for mig - som du ved)
Jeg håber på en skøn lille han måske (kønnet er ikke så vigtigt for mig - som du ved)
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Hvor spændende! Glæder os til at høre mere.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Det glæder jeg mig til at se. Går selv og leder efter en skøn lille dværghamster
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3
Uhh spændende:) er det vinterhvid eller campbells du søger?:)
Soffi blev jo skilt fra Lotoshino og jeg regnede med unger omkring den 18. Men næ nej. Tror hun har absorberet ungerne. Den 21. december blev de sat sammen igen og nu vejer hun 45 gram og har tydelige dievorter og ser lidt småfed ud. Jeg håber virkelig det lykkedes denne gang! Hun kan tidligst føde den 8. januar, men det vides ikke hvornår de har parret. Kryds fingre for sunde unger denne gang!
-
Uhhh. krydser finger for at der er en lille pige til mig
Soffi vejer nu 47 gram og jeg er ikke længere i tvivl om hun er gravid Håber det bliver nogle sunde, skønne unger!