Muligvis ikke se eller ikke høre.

Alle spørgsmål omkring helbred og sygdomme ved hamstere er placeret her.
Låst
Heidi Hansen

Muligvis ikke se eller ikke høre.

Indlæg af Heidi Hansen » 26. dec 2013 11:29

Jeg har en lille han hamster ca. 1 1/2 gammel. (Guldhamster) Han er en lille sag, vejer kun 94 gram, det har han altid gjort. Han er nu begyndt at skrige, hvis han er ude og løbe i en løbekugle og vi løfter kuglen op, som han altid har elsket at løbe rundt i. Jeg har en anelse og at han ikke kan se eller måske hører. Jeg har prøvet at stille mig hen til han bur for at se om han reagerer og det gør han om det er min lugt eller lyde han fornemmer ved jeg ikke. Han vil gerne op og nusse, men bliver lidt forvirret når jeg åbner hans bur indtil han har lugtet til min hånd, virker det ikke som om han ikke ser så godt ???? Hvad ville i gøre??? Han spiser og klatre som han plejer. Hilsen Heidi
Heidi Hansen

Luna

Re: Muligvis ikke se eller ikke høre.

Indlæg af Luna » 26. dec 2013 14:08

Er det Lynet? Hvis han virker konfus, ville jeg nok overveje at give ham fred. Hamstere ser rigtig dårligt i forvejen så tror ikke synet gør den store forskel, men hvis de mangler hørelsen, kan det gøre dem forvirrede, det oplevede jeg også med JoJo og hun havde det altså ikke godt da hun var døv :(
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 26. dec 2013 19:03

Hvis han virker til at lide og ikke have det godt ville jeg også give ham fred selvom det er svært.

Men jeg synes du skal kigge på ham og vurdere om han har det godt og et værdigt liv.

:kram: Kram herfra
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Heidi Hansen

Indlæg af Heidi Hansen » 26. dec 2013 20:07

Ja jeg kontakter dyrlægen i morgen, nej det er gudskelov ikke Lynet, men en af hans første sønner, før jeg gik ind i dette :( Jeg har desværre to til jeg må sige forvel til samtidig, den ene er Frk. Nitusche hun virker heller ikke som sig selv, selvom hun kun lige er blevet et år og så den unge som jeg har fået retur, hun angriber mig stadig, bare jeg løfter hendes bur op for at skifte det ;( ØV ØV
Heidi Hansen

milla.b

Indlæg af milla.b » 26. dec 2013 21:21

Heidi Hansen skrev:Ja jeg kontakter dyrlægen i morgen, nej det er gudskelov ikke Lynet, men en af hans første sønner, før jeg gik ind i dette :( Jeg har desværre to til jeg må sige forvel til samtidig, den ene er Frk. Nitusche hun virker heller ikke som sig selv, selvom hun kun lige er blevet et år og så den unge som jeg har fået retur, hun angriber mig stadig, bare jeg løfter hendes bur op for at skifte det ;( ØV ØV
Det er godt nok trist :( Held og lykke i fremtiden.
Calobe's hamsteropdræt

taysha

Indlæg af taysha » 27. dec 2013 15:58

:( hvad sagde dyrlægen?
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

Luna

Indlæg af Luna » 27. dec 2013 17:53

Åh nej det er Liams mor!! :'( det gør mig ondt at høre, søde Heidi!
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

PiaH

Indlæg af PiaH » 27. dec 2013 18:35

Det lyder ikke godt :-(
Fra mig og Zoo

Låst