NL/NH

Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: NL/NH

Indlæg af milla.b » 18. dec 2013 15:32

burrus skrev:now loving, now hating :)
Okay det var smart, tak :D :D
Calobe's hamsteropdræt

mosegaardmortensen89
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: NL/NH

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 19. dec 2013 07:03

NH1: Bachelor arbejde med gruppen fra 7-efter 19 hver dag. 2 uger og 6 dage tilbage til den skal afleveres

NH2: Er halv syg med ondt i halsen og lidt feber.

NL1: Selv med lange dage hver eneste dag med bachelorgruppen så er jeg ikke træt af de 3 mænd. Det er så fedt at vi stadig får grinet og jeg har fået 3 nye gode venner

NL2: En mega forstående mand som bare acceptere han næsten ikke ser mig og når jeg kommer hjem har han lavet mad, placere mig foran fjernsynet og er så sød ved mig
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: NL/NH

Indlæg af taysha » 20. dec 2013 13:21

NL JULEFERIE :mrgreen: :thumb: :D
NH ... humanlægesystemet
Faldt i en palle på jobbet i sommers, har bøvlet med den siden - fik endelig ved 3. konsultation i vores lægehus og efter 6 måneder med "vi ser lige tiden lidt an" vredet armen så meget om på min egen læge (var fræk nok til at insistere på at denne gang skulle min egen læge se den, og ikke endnu en turnuslæge) at jeg fik lov til at få et røntgen billede taget. Yep. Brækket. Nissefint lægearbejde der. Nu er den så meget selvhelet, at man ikke kan/vil/skal gøre noget ved den. Så sparer sundhedssystemet da de penge. At jeg så har haft ondt i 6 måneder og kan se frem til at jeg kommer til at have ondt i et års tid mere - vi snakker ødelagt-nattesøvn-ondt - er tilsyneladende ikke så vigtigt. :thumb: :evil:
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 29. dec 2013 21:23

NL: har haft en fantastisk dag i dag! :)

NH1: Togene kører af h til mellem Aalborg og Kbh en lørdag morgen, når man vil være der før 10:30! :? må have luret om jeg ikke lige kender nogen i Kbh jeg kan overnatte hos fra fredag til lørdag...

NH2: Jeg er spændt på, om jeg ender med at melde afbud til min nevøs 2 års fødselsdag... det ligger (igen) i år i samme weekend som Valby-udstillingen, medmindre forældrene rykker det til om søndagen (han har egentligt fødselsdag tirsdagen forinden, så det er jo "bare" at de holder det enten lørdag eller søndag - jeg håber på søndag, for så får jeg en rigtig god "københavner-weekend" hvor alt går op! :D )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: NL/NH

Indlæg af Maria1997 » 29. dec 2013 22:10

NL: Er virkelig glad for at Fie flyttede hjem til mig, hun er simpelthen så sød og venlig :D Hun kan oven i købet selv åbne til godbidderne :) Og begge hamstere hænger i tremmerne for at komme ud hver aften :D

NH: Tre fine hængekøjer ødelagt på kun én uge af Fie :lol:
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: NL/NH

Indlæg af taysha » 30. dec 2013 14:12

NL - al julepyntet er væk og huset ligner sig selv igen... aaahh :D
NH - al julepyntet er væk og huset ligner sig selv igen ... ssuuuukkkk - der er så længe til næste jul... :(
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 1. jan 2014 16:55

NH: A kasse bøvl - IGEN, for tredje måned i træk! Det har jeg bare ikke råd til - hverken økonomisk eller rent overskudsmæssigt!

NL1: Jeg skal til samtale ang. løntilskud eller virksomhedsprak på fredag - DET glæder jeg mig til! Det er super spændende arbejde, så jeg glæder mig rigtig rigtig meget! :thumb:

NL2: Har lige fået en lille bitte smule mere fra USA - resten af min 1. januar er nu afsat til at læse de sidste ting og få skrevet ind og forstået :D I morgen håber jeg på, at kunne lave den første fulde "prøve bedømmelse" med alt hvad jeg nu har læst og forhåbentligt også lært! :lol: :mrgreen:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

LiseJuul
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. sep 2013 18:54

Re: NL/NH

Indlæg af LiseJuul » 2. jan 2014 21:28

NH1; Har ikke fået svar på om jeg dumper fonetik, hvilket jeg frygter rigtig meget!

NH2; Har en større skriftlig opgave for til d. 8., og jeg kan ikke komme igang; har ingen koncentration :-(

NH3; Kan ikke finde ny lejlighed.

NL1; Et nyt år, som jeg håber bliver bedre end det sidste!

NL2; Min dejlige kæreste som virkelig gør sit bedste for at støtte mig <3

Undskyld det lange indlæg, der er bare så meget!
Billede

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: NL/NH

Indlæg af Fyrsting » 3. jan 2014 08:02

NH1: Lungebetændelse
NH2: Sløv og træt p.g.a. Penicillin

NL1: Ingen sne so far
NL2: Forår i vente
NL3: Min Blondie skal snart på date <3

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: NL/NH

Indlæg af burrus » 3. jan 2014 13:48

Nl1: god samtale i dag ang løntilskudsjob :) ventet spændt på svaret mandag.
Nl2: min mor kommer og så skal vi ud og ose i City syd og spise aftensmad et sted, formentligt på Jensens :)

Nh1: jeg er træt! Virkelig træt! Så min mor må leve med der ikke er tip top rengjort! Der er ryddet op på det værste og det er så det...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: NL/NH

Indlæg af Maia » 6. jan 2014 18:53

NL: Vi har fået betalt kontingentet til hamsterforeningen :D

NH: Jeg har skåret mig for Gud hvilken gang på en kniv :( Jeg skulle tørrer kniven af efter opvask og den snittede mig så og der kom en lille flænge/revne. Jeg ved ikke hvad det er med mig og knive, men jeg skal bare komme til skade :roll: Men i det mindste var det ikke smørekniven jeg skar mig på :P
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: NL/NH

Indlæg af Fyrsting » 7. jan 2014 07:44

Maia skrev: NH: Jeg har skåret mig for Gud hvilken gang på en kniv :( Jeg skulle tørrer kniven af efter opvask og den snittede mig så og der kom en lille flænge/revne. Jeg ved ikke hvad det er med mig og knive, men jeg skal bare komme til skade :roll: Men i det mindste var det ikke smørekniven jeg skar mig på :P
Hehe det lyder lidt som mig :P
Jeg er også altid mega uheldig eller klodset og skærer mig selv, brænder mig på stegepanden eller i ovnen, og vader ind i ting og får blå mærker :lol:

mosegaardmortensen89
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: NL/NH

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 8. jan 2014 12:30

NL1: Bachelor udskrevet og afleveret :D

NL2: Mulighed for søvn

NH1: I morgen skal der forberedes til forsvarelse af bachelor og arbejdes på det til d. 20

NH2: I dag kan der ikke slappes af for der skal skrives jobansøgninger og CV
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: NL/NH

Indlæg af taysha » 8. jan 2014 18:15

NL: vildt spændende og god dag på arbejdet, omend en lang dag
NH: er af samme grund fuldstædig flad af træthed.. vi ses måske i morgn
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: NL/NH

Indlæg af milla.b » 8. jan 2014 19:35

NL: Vaccinationen er overstået, eller jeg mangler lige 1 stik, men det er først i Maj.

NH: Den lille agouti pige, på 2 gram er død :cry:
NH2: Sygeplejersken, som har vaccineret mig, har stykker lige ind i musklen, så er rimelig øm i musklen.
Calobe's hamsteropdræt

Besvar