Næste kuld hos Tut-Zoo's Hamsteropdræt(Guldhamster)
Næste kuld hos Tut-Zoo's Hamsteropdræt(Guldhamster)
Forhåbentlig kommer der små unger til verden d. 17/4-14
Far : Tut-Zoo's Trolderik jr. er den sødeste korthårede cinnamon på snart et år.
Han er søn af min første guldhamster jeg fik i denne omgang(har haft tidligere) og han betyder rigtig meget for mig.
- dette vil blive Juniors 2.kuld.
Mor : Wannabe Tagliatelle fra Finland er den lækreste korthårede rødøjede creme pige på snart 8 mdr., så dette kuld er sidste udkald, hvis hun skal nå at blive mor. Lia bor normalt hos en veninde, men da jeg fik hende hjem, har det hele tiden været meningen, at jeg skulle have et kuld på hende.
- dette bliver Lia's 1.kuld.
Forventningerne er høje, da jeg tror ungerne får det lækreste temperament.
Farver : Alle ungerne vil blive rødøjede(der dog bliver helt mørke med alderen), såfremt Lia er rødøjet og ikke brunøret creme i stedet. Er Lia RØ bliver ungerne cinnamon og rødøjet creme, hvis ikke vil der også komme gylden. Alle unger forventes at blive korthåret, men der ligger langhåret bag begge forældre(Junior bærer 100% langhårsgenet), så muligheden for LH foreligger.
Far : Tut-Zoo's Trolderik jr. er den sødeste korthårede cinnamon på snart et år.
Han er søn af min første guldhamster jeg fik i denne omgang(har haft tidligere) og han betyder rigtig meget for mig.
- dette vil blive Juniors 2.kuld.
Mor : Wannabe Tagliatelle fra Finland er den lækreste korthårede rødøjede creme pige på snart 8 mdr., så dette kuld er sidste udkald, hvis hun skal nå at blive mor. Lia bor normalt hos en veninde, men da jeg fik hende hjem, har det hele tiden været meningen, at jeg skulle have et kuld på hende.
- dette bliver Lia's 1.kuld.
Forventningerne er høje, da jeg tror ungerne får det lækreste temperament.
Farver : Alle ungerne vil blive rødøjede(der dog bliver helt mørke med alderen), såfremt Lia er rødøjet og ikke brunøret creme i stedet. Er Lia RØ bliver ungerne cinnamon og rødøjet creme, hvis ikke vil der også komme gylden. Alle unger forventes at blive korthåret, men der ligger langhåret bag begge forældre(Junior bærer 100% langhårsgenet), så muligheden for LH foreligger.
Re: Næste kuld hos Tut-Zoo's Hamsteropdræt(Guldhamster)
Wuhu!! Er du blevet sikker på at hun er drægtig? 

Ikke helt 100, men håbet er lysegrønt 

-
Jeg håber hun er
Det er da spændende om hun er en anden farve end du regner med
Min finske han viste sig at være chokolade gul i stedet for brunøret creme. Jeg håber ikke du får en lignende overraskelse

Det er da spændende om hun er en anden farve end du regner med

Min finske han viste sig at være chokolade gul i stedet for brunøret creme. Jeg håber ikke du får en lignende overraskelse

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Ok....fatter ikke en brik !!
Lia var seriøst i mega brunst og blev parret til den helt store guldmedalje, men hun har åbenbart allerede været blevet drægtig ved første forsøg, for hun har født 4 små idag....en dag for sent i forhold til første parring.....det er altså totalt surrealistisk !!
Lia var seriøst i mega brunst og blev parret til den helt store guldmedalje, men hun har åbenbart allerede været blevet drægtig ved første forsøg, for hun har født 4 små idag....en dag for sent i forhold til første parring.....det er altså totalt surrealistisk !!
Tillykke med de lækre unger trods alt! 

Tusind tak....mine små mirakler♡
-
Tillykke med de små
Det er total skørt hun var i brunst

Det er total skørt hun var i brunst

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Lige præcist...nu er jeg så kommet mig ovenpå chokket og vil lige sætte billeder ind af forældrene.

Skønne Farmand....

Smukke moar....

- og sidst men ikke mindst et af babyerne, der blev taget for nogle dage siden.

Skønne Farmand....

Smukke moar....

- og sidst men ikke mindst et af babyerne, der blev taget for nogle dage siden.
Søde babyyyyer!
Hov har helt overset denne tråd.
Smukke forældre og fine små bebser og tillykke med dem
Smukke forældre og fine små bebser og tillykke med dem

Fra mig og Zoo
Tillykke med ungerne 

Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Hvor er ungerne fine 

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
nnåårrh tillykke
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett

http://husfred-hamsteri.dk

http://husfred-hamsteri.dk