Sov godt min dejlige Mr. Tony Stark
Sov godt min dejlige Mr. Tony Stark
Søndag d. 30/3 2014 døde min 2år gamle sibiriske dværghamster
Han var en hyggelig hamster der elskede at sove inde i hans kokosnød, og aldrig var særlig glad efter han havde fået renset bur. Han løb rundt i hans hjul hver aften, og det er helt sært at han nu er væk.
Han sov stille ind mens han lå i hans kokosnød. Han virkede hverken syg eller dårlig, så det var vel bare af alderdom at han sov ind.
Jeg opdagede det om aftenen inden jeg skulle i seng, og jeg begyndte bare at tudbrøle. Jeg har aldrig før oplevet et af mine kæledyr dø. Heldigvis kunne min kæreste putte ham i en lille kasse og i fryseren, så vi kunne begrave ham næste dag i haven hos mine svigerforældre.
R.I.P Tony, jeg elsker dig.
Han var en hyggelig hamster der elskede at sove inde i hans kokosnød, og aldrig var særlig glad efter han havde fået renset bur. Han løb rundt i hans hjul hver aften, og det er helt sært at han nu er væk.
Han sov stille ind mens han lå i hans kokosnød. Han virkede hverken syg eller dårlig, så det var vel bare af alderdom at han sov ind.
Jeg opdagede det om aftenen inden jeg skulle i seng, og jeg begyndte bare at tudbrøle. Jeg har aldrig før oplevet et af mine kæledyr dø. Heldigvis kunne min kæreste putte ham i en lille kasse og i fryseren, så vi kunne begrave ham næste dag i haven hos mine svigerforældre.
R.I.P Tony, jeg elsker dig.
Sanne
Ejer af Daenerys (Hybrid) og Tut-Zoo's Fudge (Hårløs guldhamster) og Leeloo (Langhåret Guldhamster)
-
Re: Sov godt min dejlige Mr. Tony Stark
RIP søde ven..
Det er altid trist at miste sin lille ven, men det er da flot han er blevet så gammel, det siger noget om at han har haft det godt
Håber du finder dig en ny ven når du er klar til det
Det er altid trist at miste sin lille ven, men det er da flot han er blevet så gammel, det siger noget om at han har haft det godt
Håber du finder dig en ny ven når du er klar til det
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster
-
Det gør mig ondt at du mistede ham
Hvil i fred Tony
Hvil i fred Tony
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hvil i fred
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Det gør mig ondt. Må han hvile i fred
-
Vi har tændt lys <3
Hvil i fred lille tony <3
Hvil i fred lille tony <3
MVH Stald Sarbo' Stiklinger og Syriske smågrise RATS<3
-
Det er jeg ked af at høre. Jeg har endnu ikke oplevet at miste en af mine kære hammier, men jeg gruer for den dag det sker!
Hvis i fred Tony :/
Hvis i fred Tony :/