En tråd om film

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: En tråd om film

Indlæg af Rasholm » 26. maj 2014 19:49

Luna skrev:Så nu smider jeg bomben og siger keeping up with the kardashians, paradise hotel og diverse stem mig hjem programmer på tv3 ser jeg også :p
Keeping up with the Kardashians - dem har jeg også set en del af da jeg var sygemeldt. Nu er jeg desværre på arbejde på de tidspunkt de bliver sendt i løbet af dagen :-(
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Re: En tråd om film

Indlæg af darkangel87 » 28. maj 2014 09:06

Puha det er jo en svær en for jeg er typen der elsker at se film. Men skriver da lige hvad jeg kan komme på

Min absolute yndlingsfilm er Robin Hood Prince of thieves (den med Kevin Costner og Morgan Freeman)
nr. 2 må være a cinderella story, den er bare så sød.
Andre der rangerer højt på min favorit liste er Ghostbuster, ringenes herre, hobbitten og gamle danske film, hvor drømmen om det hvide slot absolut er min favorit, men alle de gamle danske film er fantastiske, og jeg har en del af dem på min film reol, især er jeg stolt af at have de røde heste i original udgaven med Poul Richard, den er så svær at finde nogen steder.

Filmen jeg har set mest er jeg ikke sikker på om det er Robin Hood eller Ghostbusters.

Serier:
Jeg ELSKER krimiserier, min absolute favorit er Bones den er simpelthen fantastisk, jeg har læst et par af bøgerne af Kathy Reichs som har skrevet serien og de er også bare fantastiske.
Derud over er mine favorit serier CSI miami, Criminal minds, Numbers, Hannibal, House Md., Ghostwhisperer
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Besvar