Hvor skal buret stå?
Hvor skal buret stå?
Hej alle hamster eksperter
Jeg hedder Alexander og er ny herinde.
I slutningen af august skal jeg have en vinterhvid dværghamster Jeg glæder mig så meget!
Jeg har dog et spørgsmål som jeg håber i vil besvare Hvor skal buret stå?, havde selv tænkt på mit værelse men da de jo kan larme om natten er det måske en dårlig idé?
Tak på forhånd
Mvh Alexander
Jeg hedder Alexander og er ny herinde.
I slutningen af august skal jeg have en vinterhvid dværghamster Jeg glæder mig så meget!
Jeg har dog et spørgsmål som jeg håber i vil besvare Hvor skal buret stå?, havde selv tænkt på mit værelse men da de jo kan larme om natten er det måske en dårlig idé?
Tak på forhånd
Mvh Alexander
Mvh Alexander
Re: Hvor skal buret stå?
Kenneth Worm
Okay, jeg har fundet et sted
Et andet spørgsmål er om disse dværghamstere er ægte vinterhvide http://www.dba.dk/dvaerghamster-vinterh ... 008983430/ Hvis ikke er der så nogle opdrættere på sjælland?
Mvh Alexander
Et andet spørgsmål er om disse dværghamstere er ægte vinterhvide http://www.dba.dk/dvaerghamster-vinterh ... 008983430/ Hvis ikke er der så nogle opdrættere på sjælland?
Mvh Alexander
Mvh Alexander
Alexander skrev:Okay, jeg har fundet et sted
Mvh Alexander
Eftersom der i annoncen ikke står noget om, at de har DHF stamtavle er de med stor sandsynlighed ikke ægte og vil gå under betegnelsen hybrider - dem kan du også læse om på foreningens hjemmeside.
Det er muligt at ungerne er efter rene Vinterhvide, men uden stamtavlen kan man ikke se, om der på et tidspunkt i forfædrene skulle være kommet til at blande en Campbell ind og er der det, er de straks en såkaldt hybrid.
Hvis du gerne vil have en ren Vinterhvid - som DHF jo altid kan anbefale - så skal du finde opdrætterne i foreningen og kontakte dem. Den Vinterhvide bestand er heldigvis ved at blive større, så der skulle være mulighed for at få en indenfor en overskuelig fremtid
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Ok, jeg vil jo helst have en ren vinterhvid så jeg ved hvad jeg får mht. temperament
ved du tilfældig vis hvad farven på billed 2,3,4,6,7,8 ?
Mvh Alexander
ved du tilfældig vis hvad farven på billed 2,3,4,6,7,8 ?
Mvh Alexander
Mvh Alexander
http://www.hamsterpaletten.dk/ er en rigtig god side at se de forskellige farver på
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Flere af hamsterne på billederne er af farven mandarin, som anses for at være en hybrid-farve.
Kenneth Worm
kwo skrev:Flere af hamsterne på billederne er af farven mandarin, som anses for at være en hybrid-farve.
Så kan vi vist godt fastslå at de ikke er renartede Vinterhvide. Så er det en ren du gerne vil have, så find en opdrætter på DHF's hjemmeside.
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Hej Alexander.
Hvor er det dejligt at se, at du søger oplysninger om hamstere, INDEN du får sådan en lille størrelse i huset. Min datter opdrætter vinterhvide, som er renartede, sunde og - vigtigst af alt: de er håndtamme, når de flytter herfra. Vi har forventning om flere kuld i efteråret og vil gerne skrive dig på venteliste, hvis du har tålmodighed. Hvor bor du? Vi bor i København og kører til Falster hver weekend, så vi kan levere på vejen. Skriv PM, hvis du er interesseret.
Vh. Frejas mor
Hvor er det dejligt at se, at du søger oplysninger om hamstere, INDEN du får sådan en lille størrelse i huset. Min datter opdrætter vinterhvide, som er renartede, sunde og - vigtigst af alt: de er håndtamme, når de flytter herfra. Vi har forventning om flere kuld i efteråret og vil gerne skrive dig på venteliste, hvis du har tålmodighed. Hvor bor du? Vi bor i København og kører til Falster hver weekend, så vi kan levere på vejen. Skriv PM, hvis du er interesseret.
Vh. Frejas mor
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Tak for alle svarene
Efter hvad jeg har set på hjemmesiden kunne jeg godt tænke mig en agouti, tror jeg vidst det hedder
Jeg finder lige ud af hvornår vores lille nye skal flytte ind
Mvh Alexander
Efter hvad jeg har set på hjemmesiden kunne jeg godt tænke mig en agouti, tror jeg vidst det hedder
Det lyder super Jeg bor i Lyngby så det er jo ikke langt væk.Freja skrev:Hej Alexander.
Vh. Frejas mor
Jeg finder lige ud af hvornår vores lille nye skal flytte ind
Mvh Alexander
Mvh Alexander
Jeg har sendt dig en privat besked
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere