Udsat for lopper
Re: Udsat for lopper
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor lopperne kommer fra, ikke at jeg tror at min har det, men vil da gerne undgå det??
Re: Udsat for lopper
Jeg behandler også med frontline spray i nakken på mine dyr. Jeg bruger en vatpind hvor jeg lige har fjernet lidt af vattet så der ikke er så meget der suger, men nok til at man kan overføre det til dyrets nakke
Jeg behandler hver 4 uge, specielt fordi når jeg er hjemme ved mine forældre, eller mine venner, så ved man aldrig hvornår de slås med lopper.
Jeg ved at mine forældre pt har problemer med lopper på hundene og nærmest render til dyrlægen konstant eftersom pipetter ikke længere virker på småkravlet. Jeg har dog været heldig og er sluppet uden om lopperne hver gang.
Jeg behandler hver 4 uge, specielt fordi når jeg er hjemme ved mine forældre, eller mine venner, så ved man aldrig hvornår de slås med lopper.
Jeg ved at mine forældre pt har problemer med lopper på hundene og nærmest render til dyrlægen konstant eftersom pipetter ikke længere virker på småkravlet. Jeg har dog været heldig og er sluppet uden om lopperne hver gang.