Hamsteri von Jul - Odense, Fyn

Alle registrerede opdrættere må én tråd, hvor kan de præsentere deres opdræt.
Besvar
vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Hamsteri von Jul - Odense, Fyn

Indlæg af vonJul » 17. sep 2014 20:25

Ja så er det vist også lidt "på tide" at jeg får præsenteret mit lille opdræt og mig selv.

Hamsteri von Jul har længe været undervejs, og først her i september tog jeg beslutningen for at gøre min drøm aktuel. Jeg har på nuværende tidspunkt 5 dejlige dyr, hvoraf de 4 af dem er rent kæledyr virkelig har sat min kærlighed i gang for disse små pelskræ. Den femte er nyankomne Sitanes Gina som er årsagen til at jeg har valgt at starte mit opdræt op med fokus på den blå farve og senere med ønsket om at få domspot ind over. Hun er en dejlig skat som jeg er lykkelig over at eje, hun ved lige præcis hvilke knapper hun skal trykke på for at få sin vilje og elsker at nusse rundt imens jeg læser lektier.

Jeg deltager aktivt til foreningens udstillinger og har en drøm om at supplere min aktivitet med en fremtid som dommer, derfor vil man stort set altid kunne møde mig til udstillinger og forhåbentligt senere hen til en masse PR-arrangementer.

Men hvem er jeg så?
Jeg er Corinne, 23 (fødselsdag 12/11-1990) år gammel og radiografstuderende ved University College Lillebælt i Odense. Jeg bor pt. på et kollegie hvor jeg deler min lejlighed med en skøn islænding der lader mig have mine tossede ideer for mig selv - dog søger jeg noget større.
Jeg har haft hamster siden januar 2013 hvor jeg fik roborovski-pigerne Flora og Fauna hjem til mig. De to satte virkelig gang i mit hamsterhjerte og i sommeren 2013 kom guldhamsteren Snehvide hjem til mig som 6 måneder gammel. Hun var et lille myr på 80gram og jeg brugte god tid på at få hende op i god stand med hjælp fra min faster og onkel der passede dem i 20 uger imens jeg tog en praktik i Esbjerg.
Imens jeg boede de uger i Esbjerg var der hamstertræf hjemme ved Lars og Maria, og her mødte jeg lille Blob. En "grim" hamster med halveret øre og en mærkelig pels. Jeg tog en uge om at sige at jeg gerne ville købe ham, og han var min første hamster til udstilling - dette var udstillingen i Suldrup 2013.
Nu er jeg bidt af en gal hamster, og jeg kan ikke undvære mine små dyr og jeg vil derfor kontribuere til at vi kan få nogle gode familievenlige hamstere ud til flere i Danmark og evt. udlandet.

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: Hamsteri von Jul - Odense, Fyn

Indlæg af Rasholm » 17. sep 2014 20:50

Tillykke med dit opdrætter-navn. Det bliver spændende at følge dig :D
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

Winther
Indlæg: 97
Tilmeldt: 12. jun 2014 18:03

Re: Hamsteri von Jul - Odense, Fyn

Indlæg af Winther » 17. sep 2014 21:09

Tillykke med din opdrætterstatus!! Vi ses til udstillingen på Fyn :D
Venlig hilsen Trine
Billede
Winther's Hamsteropdræt
http://www.winthershamster.dk

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Hamsteri von Jul - Odense, Fyn

Indlæg af PiaH » 17. sep 2014 22:48

Tillykke med opdræt og opdrætter navn :-)
Fra mig og Zoo

mjoller
DHF - Dommer
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 12. feb 2013 16:56

Re: Hamsteri von Jul - Odense, Fyn

Indlæg af mjoller » 18. sep 2014 07:13

Tillykke med opdrættet :D
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt

Freja
Indlæg: 369
Tilmeldt: 28. dec 2010 21:03

Re: Hamsteri von Jul - Odense, Fyn

Indlæg af Freja » 18. sep 2014 08:27

Tillykke - og rigtig meget held og lykke til dit opdræt.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

LasseAndresen
Indlæg: 59
Tilmeldt: 16. feb 2014 23:04

Re: Hamsteri von Jul - Odense, Fyn

Indlæg af LasseAndresen » 18. sep 2014 21:02

Stort tillykke med opdrætternavnet, glæder mig til at følge dig og dine kuld. :)

Besvar