JA alt er lækkert ved Tarzan, han er rigtig flot.salem skrev:tarzan er vildt lækker det er 100% sikkert
nysgerig glad vågen kælen rolig og sjov.
JA alt er lækkert ved Tarzan, han er rigtig flot.salem skrev:tarzan er vildt lækker det er 100% sikkert
Okay... Tak... så en gylden uden kind tegninger er ikke gylden??Odgaard skrev:Jeg tror stadig han er rødøjet sølvgrå. Og kun EF sølvgrå ud fra at han har fået unger uden det sølvgrå gen.
Alle gyldne har tegningerne. De sorte kindtegninger og de lyse "halvmåner" samt lys bug. Det gælder alle agouti varianter, som cinnamon, mørk grå, letal grå, sølvgrå mm.
Og kun EF sølvgrå ud fra at han har fået unger uden det sølvgrå gen.Odgaard skrev:Jeg tror stadig han er rødøjet sølvgrå. Og kun EF sølvgrå ud fra at han har fået unger uden det sølvgrå gen.
Alle gyldne har tegningerne. De sorte kindtegninger og de lyse "halvmåner" samt lys bug. Det gælder alle agouti varianter, som cinnamon, mørk grå, letal grå, sølvgrå mm.
Det findes ikke...Spot skrev:Okay... Tak... så en gylden uden kind tegninger er ikke gylden??Odgaard skrev:Jeg tror stadig han er rødøjet sølvgrå. Og kun EF sølvgrå ud fra at han har fået unger uden det sølvgrå gen.
Det betyder at har kun har ét gen for sølvgrå (altså Sgsg). Ellers ville alle hans unger være (eller indeholder) sølvgrå.hamsterhygge skrev:Og kun EF sølvgrå ud fra at han har fået unger uden det sølvgrå gen.Odgaard skrev:Jeg tror stadig han er rødøjet sølvgrå. Og kun EF sølvgrå ud fra at han har fået unger uden det sølvgrå gen.
Hvad betyder det ?
Odgaard skrev:Det betyder at har kun har ét gen for sølvgrå (altså Sgsg). Ellers ville alle hans unger være (eller indeholder) sølvgrå.hamsterhygge skrev:Og kun EF sølvgrå ud fra at han har fået unger uden det sølvgrå gen.Odgaard skrev:Jeg tror stadig han er rødøjet sølvgrå. Og kun EF sølvgrå ud fra at han har fået unger uden det sølvgrå gen.
Hvad betyder det ?