Om hamstere - på den sjove måde
Om hamstere - på den sjove måde
Faldt lige over en bog, jeg læste for et par år siden, og som kan anbefales.
Dietlof Reiche: Freddy og hans vilde hamsterliv.
En ret sjov roman om en hamster og hans eventyr. Men selv om det kun er en roman, bærer den præg af at forfatteren ved en del om hamstere.
Dietlof Reiche: Freddy og hans vilde hamsterliv.
En ret sjov roman om en hamster og hans eventyr. Men selv om det kun er en roman, bærer den præg af at forfatteren ved en del om hamstere.
Kenneth Worm
så fik jeg endelig lånt og læst den!!
Er den 1. der nogen sinde har lånt den på Hørsholm bibliotek
Den er super god, sjov og sød... kan godt lide tanken om at de rent faktisk forstår mennesker og at lille Freddy prøver at komme i kontakt med hans ejer...
Fandt enlig ingen fejl i den udover at hamsen fik salat men det må siges at være rimlig harmløst når der også er historien om de 3 første hamstere i fangeskab osv med...
En rigtig god bog som er læst på meget kort tid.. den er vist på omkring 100 sider...
Er den 1. der nogen sinde har lånt den på Hørsholm bibliotek
Den er super god, sjov og sød... kan godt lide tanken om at de rent faktisk forstår mennesker og at lille Freddy prøver at komme i kontakt med hans ejer...
Fandt enlig ingen fejl i den udover at hamsen fik salat men det må siges at være rimlig harmløst når der også er historien om de 3 første hamstere i fangeskab osv med...
En rigtig god bog som er læst på meget kort tid.. den er vist på omkring 100 sider...
-
Patrick
Jeg tror nok det er den jeg lige har købt, godt nok på engelsk. Det er en serie på 4 Freddie bøger, af samme forfatter. Den første er i fuld gang som godnatlæsning for Siri, virker rigtig god indtil videre. Måske er de andre 3 ikke udkommet på dansk? Eller også er de slået sammen til en bog? Dem jeg har er på 200 sider stykket, så det må være noget af en bog så...
mvh Desiree
mvh Desiree
Det er ellers meget enkelt sprog. Den er udgivet af et forlag der udgiver til skolebørn: Scolastic. Mit problem er at min datter er 4, og selvom hun godt kan lidt engelsk (hendes far er englænder) så er den lidt for svær til hende endnu. Så jeg sidder og simultan oversætter, det kan godt være lidt svært... Især fordi forfatteren har et meget levende sprog, som jeg jo helst ikke vil smadre fuldstændig i oversættelsen. Tegningerne er også fantastiske, dem er hun meget glad for!
Bøgerne hedder: "I, Freddy", "Freddy in Peril", "Freddy to the rescue" og "The Haunting of Freddy."
mvh Desiree
Bøgerne hedder: "I, Freddy", "Freddy in Peril", "Freddy to the rescue" og "The Haunting of Freddy."
mvh Desiree