Ny dansk hamsterbog

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Odgaard
Indlæg: 2035
Tilmeldt: 23. apr 2004 21:48

Indlæg af Odgaard » 28. jun 2007 20:17

kwo skrev:Idioten gad ikke vente, så han har bare fundet en tysk billigbog og fået den oversat i stedet. UDEN at fortælle mig at jeg ikke skulle skrive bogen alligevel. :evil: :evil:
Sikke dog en klaphat!!! Og ærgerligt for hobbyen at du ikke kommer til at skrive den. Det havde sikkert været 100 gange mere seriøst.
Mvh. Pia

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 28. jun 2007 20:53

Odgaard skrev:
kwo skrev:Idioten gad ikke vente, så han har bare fundet en tysk billigbog og fået den oversat i stedet. UDEN at fortælle mig at jeg ikke skulle skrive bogen alligevel. :evil: :evil:
Sikke dog en klaphat!!! Og ærgerligt for hobbyen at du ikke kommer til at skrive den. Det havde sikkert været 100 gange mere seriøst.
Ja, det bilder jeg mig i hvert fald ind. :-)

Der var adskillige oversætterfejl og forkerte informationer i den anden, men nu fik han sin bog om ørkenrotter i en fart. Det var åbenbart vigtigere end indholdet.
Kenneth Worm

Benjamin
Indlæg: 1579
Tilmeldt: 12. maj 2006 14:07

Indlæg af Benjamin » 28. jun 2007 20:56

Verden styres af Penge så er den rigtige information pludselig ligemeget hvis man bare kan tjæne penge i en fart.
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Anna
Indlæg: 607
Tilmeldt: 22. apr 2004 18:56

Indlæg af Anna » 28. jun 2007 21:30

kwo skrev:
Odgaard skrev:
kwo skrev:Idioten gad ikke vente, så han har bare fundet en tysk billigbog og fået den oversat i stedet. UDEN at fortælle mig at jeg ikke skulle skrive bogen alligevel. :evil: :evil:
Sikke dog en klaphat!!! Og ærgerligt for hobbyen at du ikke kommer til at skrive den. Det havde sikkert været 100 gange mere seriøst.
Ja, det bilder jeg mig i hvert fald ind. :-)

Der var adskillige oversætterfejl og forkerte informationer i den anden, men nu fik han sin bog om ørkenrotter i en fart. Det var åbenbart vigtigere end indholdet.
du bør da skrive den alligevel, og når den er færdig, så se hvilket forlag der vil udgive den. For vi kan bestemt godt bruge nogle seriøse bøger om ørkenrotter på dansk.

Lindberg4220

Indlæg af Lindberg4220 » 28. jun 2007 21:41

Anna skrev:
kwo skrev:
Odgaard skrev: Sikke dog en klaphat!!! Og ærgerligt for hobbyen at du ikke kommer til at skrive den. Det havde sikkert været 100 gange mere seriøst.
Ja, det bilder jeg mig i hvert fald ind. :-)

Der var adskillige oversætterfejl og forkerte informationer i den anden, men nu fik han sin bog om ørkenrotter i en fart. Det var åbenbart vigtigere end indholdet.
du bør da skrive den alligevel, og når den er færdig, så se hvilket forlag der vil udgive den. For vi kan bestemt godt bruge nogle seriøse bøger om ørkenrotter på dansk.
Helt enig med Anna 8-)

Sikke et fjols ham der forlæggeren :evil:

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 29. jun 2007 07:26

Jeanette skrev:Har lige kigget på saxo.com, og der kan man få den for 69,95 kr nu.
Tror også jeg vil købe den så.
Og den er blevet købt :)

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 29. jun 2007 08:43

Ja, nu må vi se. Internettet er efterhånden en for hård konkurrent til sådanne bøger.

Hamster-bogen gik fint, indtil den rundede de 1000, så er den gået næsten i stå, hvilket har gjort at den nu er sat ned til under halv pris.

Og da der er et endnu mindre marked for ørkenrotter (har jeg i hvert fald indtryk af), så vil en sådan bog få det endnu sværere. Samtidig med at der så er udgivet et par af de der billige oversatte bøger om emnet.

Som én sagde, så kigger folk oftere på prisen end indholdet.
Kenneth Worm

Pipvig
Indlæg: 370
Tilmeldt: 25. jan 2007 19:12

Indlæg af Pipvig » 29. jun 2007 09:10

kwo skrev:Som én sagde, så kigger folk oftere på prisen end indholdet.
Hvilket er en skam...
Har opgivet at holde tal på mine hamser :lol:

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 29. jun 2007 10:53

ja.. hvis det var at vi stadig begge var på kontanthjælp her så ville jeg også kigge på prisen med henblik på en bog om hamsterne.. men da kæresten nu har et job og jeg er igang med en uddannelse er der lidt mere plads i økonomien og jeg har da skimtet de der bøger til de der 70 kr i de store supermarkeder og der er så mange fejl i dem så jeg straks har fnyset og sat dem tilbage igen...

hvis det var jeg seriøst skulle begynde at avle eller gøre mere ud af hvilke hamstere jeg havde(lige pt er det taget efter hvem ser sødest ud og er mest tam :lol: ) så ville jeg helt klart få fat i din bog KWO :) og betale prisen derefter...

ofte er det netop at folk de jo tænker det her er et lille kæledyr jeg skal jo bare vide en lille smule og så går de efter prisen fordi de tror at uanset prisen så står der vel de rigtige ting i men at det mere er i en profeesionel form når det er en dyrere bog.. sådan havde jeg det da lidt i starten.. de store dyre bøger er fordi de går mere i dybden med alting og det behøvede jeg jo ikke da jeg jo bare skulle have et kæledyr :)
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 29. jun 2007 10:56

Wampi skrev: hvis det var jeg seriøst skulle begynde at avle eller gøre mere ud af hvilke hamstere jeg havde(lige pt er det taget efter hvem ser sødest ud og er mest tam :lol: ) så ville jeg helt klart få fat i din bog KWO :) og betale prisen derefter...
Som jeg skrev tidligere kan man få den på saxo.com for 70 kr. nu. Jeg har lige selv bestilt den :)

Wampi
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 24. jan 2006 19:48

Indlæg af Wampi » 29. jun 2007 11:02

hehe ja så det godt :) men det er stadig har ikke lyst til at bruge penge på noget jeg ikke lige pt har brug for :) lige nu er hamsterne der for min hygges skyld så jeg ikke er helt alene når kæresten er afsted på arbejde :) jeg ved at KWO har gjort en hel del ud af det med genetik så hvsi jeg skulle begynde at avle(som drømmen er med guldlokker) så vil jeg helt klart købe den :) men lige pt klarer jeg mig helt fint med dette vidunderlige forum og ellers bare almindelig logisk tænkning :D
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 29. jun 2007 12:00

Okay... det var bare hvis du havde overset det :)

Jeg har nu heller ingen planer om at begynde at avle. Men ud fra kommentare i denne tråd, så lyder det jo som en ret så god bog, og så tænkte jeg at det ikke skader at have den, og så kunne jeg jo også "støtte" den :)

Pipvig
Indlæg: 370
Tilmeldt: 25. jan 2007 19:12

Indlæg af Pipvig » 29. jun 2007 14:22

Ja jeg har jo så lige fået penge idag så jeg drøner lige ind og ser om der skulle falde være et eksemplar til, og se om der ikke står min adresse på... :lol:
Har opgivet at holde tal på mine hamser :lol:

Pipvig
Indlæg: 370
Tilmeldt: 25. jan 2007 19:12

Indlæg af Pipvig » 29. jun 2007 14:28

Søreme om der ikke gjorde...
Så nu kommer du altså også hjem på min hylde og stå ;-):lol:
Har opgivet at holde tal på mine hamser :lol:

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 29. jun 2007 15:50

Pipvig skrev: Så nu kommer du altså også hjem på min hylde og stå ;-):lol:
LOL
Kenneth Worm

Besvar