ny i hamsterverdenen!
ny i hamsterverdenen!
hejsa!
Ja sidder her som total kattetosse og skriver på hamsterforum! og hvorfor nu det?!!! :shock:
JO! fordi mit næste kæledyr gerne må være lille, behåret og hamstrende! :D
Er 19 år, læser htx og ror! Udover det så er jeg den glade slave af to vidunderlige katte - yasha (russian blue); dreng på 5½ måned og Deovuee (burmeser); pige på snart 3 år!
devouee:
og yasha:
(de blir luftet i sele, da devouee er vant til at gå i løbegård og ikk kan være inde en 14 dage ad gangen - men en tur i sele hver 14. dag redder alt... )
Det var lidt om mig og mine kæledyr - nu går jagten ind på det næste kæledyr, der helst ikke sku fylde helt så meget som de to andre :lol: !
Pia
som vil vide mere om hastre!
Ja sidder her som total kattetosse og skriver på hamsterforum! og hvorfor nu det?!!! :shock:
JO! fordi mit næste kæledyr gerne må være lille, behåret og hamstrende! :D
Er 19 år, læser htx og ror! Udover det så er jeg den glade slave af to vidunderlige katte - yasha (russian blue); dreng på 5½ måned og Deovuee (burmeser); pige på snart 3 år!
devouee:
og yasha:
(de blir luftet i sele, da devouee er vant til at gå i løbegård og ikk kan være inde en 14 dage ad gangen - men en tur i sele hver 14. dag redder alt... )
Det var lidt om mig og mine kæledyr - nu går jagten ind på det næste kæledyr, der helst ikke sku fylde helt så meget som de to andre :lol: !
Pia
som vil vide mere om hastre!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Hejsa...
Velkommen til hamsterforum...
Jamen kan jo kun sige at jeg håber da helt klart også at du får en hamster
Det er jo søde små væsener
Det er katte iøvrigt også... Og NØJ hvor er dine bare lækre... Er også kattefan
Min hedder Einstein og fungerer fint sammen med mine hamser
Hilsener
Stine
Velkommen til hamsterforum...
Jamen kan jo kun sige at jeg håber da helt klart også at du får en hamster
Det er jo søde små væsener
Det er katte iøvrigt også... Og NØJ hvor er dine bare lækre... Er også kattefan
Min hedder Einstein og fungerer fint sammen med mine hamser
Hilsener
Stine
Har opgivet at holde tal på mine hamser
-
takker - ja kattene er virkelig dejlige! og de VED det! :lol: hehe
Pia B
velkommen til
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
-