Tortie og gul
Tortie og gul
Når man parrer en tortie med en gul, bliver alle unger så tortie / gule ?
Mange hilsner fra Jeanne.
Okay - jeg fik jo et kuld med en tortie hun - og med Max som far.
Jeg véd ikke, om du kan huske ham - jeg mente jo, han er (hvidbåndet) gul, men i kuldet er der én af hunnerne, der ikke umiddelbart er tortie - hun er hvidbåndet creme. - Men hun kan jo sagtens være creme tortie lige som min Izabella.....
Jeg véd ikke, om du kan huske ham - jeg mente jo, han er (hvidbåndet) gul, men i kuldet er der én af hunnerne, der ikke umiddelbart er tortie - hun er hvidbåndet creme. - Men hun kan jo sagtens være creme tortie lige som min Izabella.....
Mange hilsner fra Jeanne.
Så er den unge jo nok Tortie aligevel for Max er ihvertfald Hvidbåndet Gul for Norma har stadig fået 3 Tortier i dette kuld han er far til og det er meget tydeligt at de er Tortier.
Norma er Dove pg hun er ikke Tortie eller nogen ting så derfor er Max jo nødt til at være gul og den unge du har fået Jeanne må jo næsten også være Tortie så.
Norma er Dove pg hun er ikke Tortie eller nogen ting så derfor er Max jo nødt til at være gul og den unge du har fået Jeanne må jo næsten også være Tortie så.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil