Navn på katte/hundefoder.
-
Navn på katte/hundefoder.
Hvad er det helt præcis for noget katte eller hunde foder i giver jeres hams.
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster
hehe ja mine får røvdyrt Hills Indoor fordi det får mine katte :D blander med noget RC neutralised - som jeg fik i en prøvepose...
men hvis jeg var dig ville jeg købe de små poser på 3-400 gr - så længe det ikek er whiskas eller kitekat går det nok
3-400 gr holder jo læææææææææænge
(kan ikke lide whiskas og kitekat og vil IKKE støtte dem det mindste!!!!)
men hvis jeg var dig ville jeg købe de små poser på 3-400 gr - så længe det ikek er whiskas eller kitekat går det nok
3-400 gr holder jo læææææææææænge
(kan ikke lide whiskas og kitekat og vil IKKE støtte dem det mindste!!!!)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Spørger nok bare lige lidt dumt ik... Hvad er der i vejen med dem til katte?
Han-katten herhjemme får ikke whiskas fordi at det er for dyrt men det er det eneste tørfoder han gider at spise (når det ligger i skålen)... Kitekat vådfoder gider han godt at spise, tørfoder gider han ikke... Hans sidste trend er at nægte at spise tørfoder af skålen kun af posen (når han nu skal nedlade sig til at spise KATTEMAD!!!). Han får nu slet ikke noget af det kun Faktas både tør og vådfoder. Og han er i fin form siger lægen.
Hilsener
Stine
Han-katten herhjemme får ikke whiskas fordi at det er for dyrt men det er det eneste tørfoder han gider at spise (når det ligger i skålen)... Kitekat vådfoder gider han godt at spise, tørfoder gider han ikke... Hans sidste trend er at nægte at spise tørfoder af skålen kun af posen (når han nu skal nedlade sig til at spise KATTEMAD!!!). Han får nu slet ikke noget af det kun Faktas både tør og vådfoder. Og han er i fin form siger lægen.
Hilsener
Stine
Har opgivet at holde tal på mine hamser
"eneste" galt med whiskas og kitekat er hele produktet!!! hele firmaets holdning til kattemad!!!
ja det skader sikkert ikke hamsteren at spise whiskas eller kitekat - men ikke tale om at jeg vil støtte et firma som lave sådan et gang skod-foder
så hellere lade mine gnavere spise lidt af kattenes foder - det er ikk just det der mærkes mest på min økonomi!
(ps. hvis din kat ikk vil spise tørfoder, så for kattens skyld, få den over på et kvalitets vådfoder )
ja det skader sikkert ikke hamsteren at spise whiskas eller kitekat - men ikke tale om at jeg vil støtte et firma som lave sådan et gang skod-foder
så hellere lade mine gnavere spise lidt af kattenes foder - det er ikk just det der mærkes mest på min økonomi!
(ps. hvis din kat ikk vil spise tørfoder, så for kattens skyld, få den over på et kvalitets vådfoder )
Pia B
De billige mærker af kattefoder, og faktisk også en del af de dyre "kvalitetsmærker" er noget bras. Det indeholder en masse der ikke er godt for katte. Bl.a. får de nemt urinvejssygdomme pga for højt indhold af magnesium.Pipvig skrev:Spørger nok bare lige lidt dumt ik... Hvad er der i vejen med dem til katte?
Der er meget stor uenighed om hos katteejere, hvad der er godt at fodre med, men der er vist rimelig enighed om at følgende mærker er OK: Royal Canin, Hills, Prescription Diet, Olivers, Iams og Sanabelle. Mener dog der har været noget om Iams for noget tid siden, at de bruger nogle grumme dyreforsøg, men jeg er ikke helt sikker på om det var det mærke.
Godt nok totalt off topic, men du kan læse lidt mere her: http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/ ... =2/menu=3/
Mvh. Pia