Hr læst om det forskellige steder, men der er uenighed. Så ville hører om der er nogen der ved det
Og er det etisk korekt at gøre det
Hvilke andre sygdomme skulle være kommet som følge af indavl?Kræft og andre sygdomme kan let komme fra indavl- så vil råde dig at lade være.
ja benjamin men så er spøgsmålet om du så laver indavl eller linjeavlBenjamin skrev:Dette emne er også blevet taget op på et Gnaverforum jeg er medlem af og hvis jeg skriver noget af det du skriver pia så er der godt nok mange der er meget uenige eller totalt imod det.![]()
Men jeg giver dig helt ret Indavel er i orden så længe det er kontroleret altså at man ved hvad man laver og det ville da være kedeligt hvis vi kun havde Gyldne Guldhamstere.
Nu er det jo altså Indavel vi snakker om her.burrus skrev:ja benjamin men så er spøgsmålet om du så laver indavl eller linjeavlBenjamin skrev:Dette emne er også blevet taget op på et Gnaverforum jeg er medlem af og hvis jeg skriver noget af det du skriver pia så er der godt nok mange der er meget uenige eller totalt imod det.![]()
Men jeg giver dig helt ret Indavel er i orden så længe det er kontroleret altså at man ved hvad man laver og det ville da være kedeligt hvis vi kun havde Gyldne Guldhamstere.
ja men hvor går grænsen mellem linjeavl og indavl?Benjamin skrev:Nu er det jo altså Indavel vi snakker om her.burrus skrev:ja benjamin men så er spøgsmålet om du så laver indavl eller linjeavlBenjamin skrev:Dette emne er også blevet taget op på et Gnaverforum jeg er medlem af og hvis jeg skriver noget af det du skriver pia så er der godt nok mange der er meget uenige eller totalt imod det.![]()