Bure ?
-
Bure ?
Hey !
Nu er det sådan at jeg endelig skal til at ha mig en bette dværghamster igen for nu har jeg gået og leget med tanken længe, og endelig besluttet mig ..
Jeg har haft Campbells dværghamstere før og også opdrættet dem. Men man vil altid gerne lærer mere, så ville lige se om i kunne give mig lidt bur ideer.
Da jeg havde Campbells før gik de i Habitrail bure og dette fungerede sådan set udemærket, men jeg har desværre ikke disse bure længere, så jeg skal ud og have købt noget nyt.
Så ville bare høre, hvad har i jeres hamstere gående i ? Evt. billeder, så jeg også kan få nogen ideer til indretningen ? ..
Håber i vil hjælpe
Nu er det sådan at jeg endelig skal til at ha mig en bette dværghamster igen for nu har jeg gået og leget med tanken længe, og endelig besluttet mig ..
Jeg har haft Campbells dværghamstere før og også opdrættet dem. Men man vil altid gerne lærer mere, så ville lige se om i kunne give mig lidt bur ideer.
Da jeg havde Campbells før gik de i Habitrail bure og dette fungerede sådan set udemærket, men jeg har desværre ikke disse bure længere, så jeg skal ud og have købt noget nyt.
Så ville bare høre, hvad har i jeres hamstere gående i ? Evt. billeder, så jeg også kan få nogen ideer til indretningen ? ..
Håber i vil hjælpe
Du kan se Bølles bur i denne tråd: http://www.hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=5673
Hun er dog en guldhamster, og ikke en dværg...
Hun er dog en guldhamster, og ikke en dværg...
-
Jeps det er Maxi Zoo der er tættest på mig... vil da lige lure løsvægts-afdelingen næste gangSpot skrev:Pipvig: sikke en masse farver!! :lol:
Så vidt jeg kan se på de fodder poser du har stående er de fra Maxi zoo? Bare et lille råd: det er billigere at købe hamster/rotte fodder i løs vægt..
Har opgivet at holde tal på mine hamser
-
-
Det har jeg købt hos Kirstens på tilbud for noget tid tilbage mens jeg stod og manglede plads. Det er ikke til guld da det ikke er så stort. Der følger musehjul til. Lige pt har jeg kineser i det...
Der er tremmebund i etagerne som jeg har dækket til ved at sy håndklæder hen over så de kunne gå på det uden at falde igennem
Der er tremmebund i etagerne som jeg har dækket til ved at sy håndklæder hen over så de kunne gå på det uden at falde igennem
Har opgivet at holde tal på mine hamser
-
Okaay. Super .. Synes bare det var ret flot så kunne ikke dy mig for at spørge. - Og det er også kun en enkelt dværghammi der skulle gå deri, hvis det skulle lykkes mig at få fat i et magen til ..Pipvig skrev:Det har jeg købt hos Kirstens på tilbud for noget tid tilbage mens jeg stod og manglede plads. Det er ikke til guld da det ikke er så stort. Der følger musehjul til. Lige pt har jeg kineser i det...
Er dog heller ikke glad for tremmehylder, så ville nok gøre ligesom dig, hvis det var .. Havde jeg faktisk aldrig tænkt på at man kunne