www.dyreriget.dk ligger i Roskilde Vindinge.
-
www.dyreriget.dk ligger i Roskilde Vindinge.
Hej
Jeg var i onsdags lige et smut i dyreriget.
Der var bare de sødeste dyr og jeg havde lovet kun at købe hamster. øv.
De havde stort set hvert deres bur. og alle dyrene så ud til at trives. selvom det var ved at være halvmørkt.
Jeg kom da også ud med et par feriebure og 2 søde hams. som der måske lige skal kønsbestemmes for man måtte ikke vende bunden i vejret på dem dernede.
Derimod tog vi hurtigt i hundige udenfor dyrehandleren, der havde hun delt dem op i køn med 6-8 i hvert bur jeg skyndte mig at købe to. og smuttede hurtigt igen. :?
Jeg var i onsdags lige et smut i dyreriget.
Der var bare de sødeste dyr og jeg havde lovet kun at købe hamster. øv.
De havde stort set hvert deres bur. og alle dyrene så ud til at trives. selvom det var ved at være halvmørkt.
Jeg kom da også ud med et par feriebure og 2 søde hams. som der måske lige skal kønsbestemmes for man måtte ikke vende bunden i vejret på dem dernede.
Derimod tog vi hurtigt i hundige udenfor dyrehandleren, der havde hun delt dem op i køn med 6-8 i hvert bur jeg skyndte mig at købe to. og smuttede hurtigt igen. :?
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster
Re: www.dyreriget.dk ligger i Roskilde Vindinge.
Hvad er det dog for en syg regl? :roll:Billy The Kid skrev: og 2 søde hams. som der måske lige skal kønsbestemmes for man måtte ikke vende bunden i vejret på dem dernede.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Re: www.dyreriget.dk ligger i Roskilde Vindinge.
Må sige jeg tænkte det samme. Det var da en voldunderlig regl, for hvordan sulan skal man dog så kønsbestemme dem ?Benjamin skrev:Hvad er det dog for en syg regl? :roll:Billy The Kid skrev: og 2 søde hams. som der måske lige skal kønsbestemmes for man måtte ikke vende bunden i vejret på dem dernede.
-
ja, det var også rigtigt øv, men han sagde han ikke ville have det for så blev de for stresset.
Mit problem blev jo så at vi kun har guldbamser så jeg ville ikke engang selv kunne se hvilket køn de er, men nu er der en tråd i "Arter" min søn "Nuller" har lagt ind så kan det være i vil være lidt behjælpelig i den retning.
Mit problem blev jo så at vi kun har guldbamser så jeg ville ikke engang selv kunne se hvilket køn de er, men nu er der en tråd i "Arter" min søn "Nuller" har lagt ind så kan det være i vil være lidt behjælpelig i den retning.
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster
-
Altså der kommer 30 mennesker hver dag og hiver dem ud af burene for at kigge på dem så er det klart at de bliver stressede, så kan godt følge ham til et vist punkt. Men når man står med nogle der har besluttet sig og man skal bruge et af hvert køn og ikke kan komme til at tjekke køn fordi at han ikke vil have det... Hmmm det er sgu lidt dumt...
Kender andre steder hvor man ikke må pille ved dyrene af hensyn til dyrene, men i det øjeblik de finder ud af at man er reel køber så plejer det at ændre sig.
Kender andre steder hvor man ikke må pille ved dyrene af hensyn til dyrene, men i det øjeblik de finder ud af at man er reel køber så plejer det at ændre sig.
Har opgivet at holde tal på mine hamser
Enig med pipvig.
Havde en dyrehandel hvor ekspedienten altid smilede fra øre til øre hver gang jeg kom ind i butikken, havde som regel en hamster med ud igen
Der stod et skilt ved burene om at man ikke måtte røre dyrene, men jeg måtte altså godt- der var ingen ko på isen der... De vil nok også lige se om man kan håndtere dem ordentligt først.
Havde en dyrehandel hvor ekspedienten altid smilede fra øre til øre hver gang jeg kom ind i butikken, havde som regel en hamster med ud igen
Der stod et skilt ved burene om at man ikke måtte røre dyrene, men jeg måtte altså godt- der var ingen ko på isen der... De vil nok også lige se om man kan håndtere dem ordentligt først.
mvh Desiree