så hvad jeg så lige opfandt i dag... er bare riigtiiiig stolt af mig selv
Hold op hvor er jeg bare kreativ!! :) se her!!!
Hold op hvor er jeg bare kreativ!! :) se her!!!
ja nu ved jeg ikke om der har set mit indlæg med mit dumme hamster hjul??:twisted:
se hvad jeg har fået lavet mig, og køre ret godt sys jeg selv 
- Vedhæftede filer
-
- YER!.jpg (68.06 KiB) Vist 5292 gange
smart smart
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

okay..
mit hænger lige så det ikke gør..
..
men her på det sidste har jeg haft ham i løbe går.. og når jeg så sys at nu skal han altså op i sit bur..
så går han op på anden sal og begynder at gnave i tremmerne.. og så ved jeg godt hvad han vil.. han vil ud og kravle på mit skrive bord..! fordi det i midtten af mine 3 bure er næsten tomt, ud over at der står et andet lille bur i det også.. der er så spåner nede i bunden.. og der er jo riiigtiiig godt at kravle der ned og så grave sig ned under det lille bur og så sove der i stedet for?? :roll:
eller fx at gå ind i mit dværg hamsters bur (når han ikke er der altså) og gå der ind og se om han kunne finde noget godt...
søde små nogen vi har
.. men her på det sidste har jeg haft ham i løbe går.. og når jeg så sys at nu skal han altså op i sit bur..
så går han op på anden sal og begynder at gnave i tremmerne.. og så ved jeg godt hvad han vil.. han vil ud og kravle på mit skrive bord..! fordi det i midtten af mine 3 bure er næsten tomt, ud over at der står et andet lille bur i det også.. der er så spåner nede i bunden.. og der er jo riiigtiiig godt at kravle der ned og så grave sig ned under det lille bur og så sove der i stedet for?? :roll:
eller fx at gå ind i mit dværg hamsters bur (når han ikke er der altså) og gå der ind og se om han kunne finde noget godt...
søde små nogen vi har