hm sidste nyt i det med om Miss Miracle ER nom. spot:
Jeg skrev om de gradvist ændrede øjne til jana og her er hendes svar:
normal. This happens with my hamsters always too. They are very good visible (circles) at young ages (cca 21 days), then it's nearly impossible to see circles even with using light at night!!! Then it turns back again to more visible later. With using flash light into eyes at night, it's the best way to see it nearly in all ages.
oversat - det er altså helt normalt at nom. spot øjne bliver sorte i denne alder! :shock: Dermed tror vi nu at lille frk. Miracle ER nom. spot (hint benjamin - gå hjem og gik dine dyr dybt i øjnene og spørg dem om de er nom. spot!

)
Jeg spurgte så lidt omkring hvem der ku være interesseret i at tjekke det af - og nu kommer hun sørme ned til Jana i Pragh!

Og jeg vil om 2 år så gå ind i dette nom. spot projekt også med dyr nede fra Pragh af
Jana er meget interesseret i denne lille pige, da hun sådan ikke lige oplagt burde være nom spot... så det skal nok blive interessant og se hvad fremtiden bringer for den lille pige!
Jeg håber så lidt at denne mutation viser sig igen når jeg gentager parringen mellem james og zita efter sommer - det ku jo være dejligt om det ku blive på en dreng også! for så er han ski en beholder uanset farve!